مدت زمان پرواز از تهران به دبي چقدر است؟

دبي معروف به عروس خاورميانه يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات اساسي بسياري شده است. اين تغييرات باعث شده است كه دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان باشد. در سفر به دبي، سازه هاي خارق العاده اي مانند برج خليفه، سواحل زيبا و صحراهاي بكر را خواهيد ديد كه در هيچ جاي دنيا نخواهيد ديد. يكي از مهم ترين نكاتي كه بايد به آن توجه كرد، نكات مهم قبل از سفر به دبي است. در ادامه سعي خواهيم كرد به تفصيل به آنها بپردازيم.

آب و هواي دبي در فصول مختلف

توجه به آب و هوا يكي از مهم ترين نكاتي است كه قبل از سفر به دبي بايد به آن توجه كنيد. اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. در نتيجه هواي اين شهر عموماً گرم و خشك است و براي كساني كه در مناطق خنك و كوهستاني زندگي مي كنند، اين هوا آزاردهنده است و رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. در نتيجه در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غيرقابل تحمل مي شود و ميانگين دما در حدود 48 درجه سانتيگراد است.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه، از نوامبر تا پايان بهمن ماه است، دماي هوا در اين ماه ها بين 20 تا 27 درجه سانتي گراد است و مي توانيد در سواحل زيبا و جذاب دبي شنا كنيد.

آب و هواي دبي در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبي چقدر است؟

يكي ديگر از نكات مهم قبل از سفر به دبي اطلاع از زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه است.



بهترين هتل دبي كدام است؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد كه رزرو آن ها يكي از نكات مهم قبل از سفر به دبي است. اين شهر مدرن داراي بهترين هتل هاي جهان براي گردشگران است و در زير لوكس ترين هتل هاي اين شهر را مشاهده مي كنيد.

جميرا امارات تاورز-هتل

هتل جميرا در ليست هتل هاي 5 ستاره دبي قرار دارد. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران هاي عالي با غذاهاي بين المللي مي باشد. همچنين هتل جميرا خدمات شاتل رايگان به دبي مال، مركز شهر دبي و ... را ارائه مي دهد.

آدرس: برج هاي امارات، جاده شيخ زايد



هتل رافلز

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مركز خريد وافي دبي مال در كنار اين هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبي 15 دقيقه فاصله دارد. هتل رافلز داراي امكاناتي نظير: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي غذاخوري ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP مي باشد.

آدرس: دبي، بر دبي، وفي مال، جاده شيخ رشيد



Ehhotel Lasitaj Dubai

هتل تاج يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب شهر دره واقع شده است.اين هتل داراي 296 اتاق است كه هر اتاق منظره زيبايي از شهر دارد.هتل تاج داراي رستوران هاي مختلف هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، غذاهاي آسيايي و عربي.

آدرس: مركز شهر برج خليفه، دبي



هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا چشم اندازي بي نظير به خليج فارس دارد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و از امكانات آن مي توان به 9 رستوران با سرو انواع غذاهاي بين المللي اشاره كرد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر مدرن و منحصربفرد دبي است كه داراي 225 اتاق است كه تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر، تا مركز خريد دبي مال و برج خليفه با ماشين 15 دقيقه و تا دبي حدود 30 دقيقه فاصله دارد. . ساحل ماشين دارد. همچنين امكاناتي كه در اين هتل به مسافران ارائه مي شود، تجربه خوبي از سفر در دبي را براي شما رقم خواهد زد.

آدرس: دبي، قايق بادباني و باشگاه گلف



هتل مينا سالم

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي پنج ستاره دبي است. اين هتل داراي 292 اتاق با منظره دريا و خليج است كه هنگام تماشاي آب در شهر متروك دبي، كنتراست هيجان انگيز و منحصر به فردي ايجاد مي كند. همچنين اتاق هاي ويژه اي براي افراد معلول و سالمندان در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



كاربرد

در اين متن سعي كرده ايم قبل از سفر به دبي تمامي نكات مهم را توضيح دهيم تا سفري فراموش نشدني را تجربه كنيد. در صورتي كه براي مدت اقامت خود در دبي به خودرو نياز داريد مي توانيد از خدمات اجاره خودرو شركت خوشنام سعادت رنت استفاده كنيد. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبي باعث صرفه جويي در هزينه و زمان شما مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.