محافظ پنجره ها


نرده فلزی نصب شده بر روی پنجره های ساختمان ها به عنوان حفاظ، حفاظ پنجره نامیده می شود. استفاده از مواد استاندارد و بادوام در این حفاظ ایمنی ساختمان شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

برای خرید و نصب روکش پنجره ها باید به کارشناسان محل نصب حفاظ مراجعه کنید و با توجه به شرایط ساختمان حفاظی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

انواع حفاظ پنجره

به طور کلی حفاظ های ایپاکو به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند.

نرده ثابت برای پنجره ها

این نوع حفاظت مطمئناً ایمن ترین محافظت است. یکی از زیباترین و بادوام ترین حفاظ های پنجره ثابت را می توان با استفاده از پروفیل های 20*40 و 60*20 ساخته و نصب کرد. نرده های حفاظ بانکی یکی از انواع نرده های امنیتی است که در ساختمان های امنیتی مانند بانک ها و ادارات تولید می شود. تخریب ناپذیری و قیمت مناسب از ویژگی های این نرده های امنیتی است.

نصب نرده محافظ روی دیوار برای جلوگیری از ورود سارقان بسیار کاربردی و ایمن است. لطفاً برای اطلاع از انواع آنها به صفحه حفاظتی که روی دیوار نصب شده است مراجعه کنید.

ریل پنجره منحنی

در خانه ها و آپارتمان های تک خانواده از پنجره ها و پنجره های کشویی به منظور آینده نگری استفاده می شود. یکی از محبوب ترین محصولاتی که برای حفاظ پنجره قطار استفاده می شود حفاظ آکاردئونی است. در ساخت این نوع روکش از تسمه های 2 سانتی متری استفاده می شود که عیب اصلی آن وجود پین های فلزی برای باز و بسته شدن روکش است. هزینه حفاظت از پنجره قطار بیش از ثابت است.

نوع دیگری از حفاظ ریلی وجود دارد که با استفاده از لیزر و ورق فلز cnc انجام می شود. این نوع محافظ پنجره لیزری توسط گروه تولیدی سامان طراحی و تولید شده است.

حفاظ آبشاری برای ایجاد و ایجاد امنیت کافی بر روی دیوارهای ساختمان نصب می شود برای مشاهده خصوصی به صفحه حفاظت آبشار مراجعه کنید.

پنجره های مدرن

زیبایی و امنیت بالا دو ویژگی قاب پنجره مدرن است. می توان گفت که بدون شک این گاردریل بهترین انتخاب برای پنجره است. با توجه به اینکه امروزه در اکثر خانه ها و ویلاها از نماهای مدرن استفاده می شود و می توان نرده های لیزری مدرن را طراحی کرد، می توانید طرحی متناسب با نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

حفاظ پنجره کلاسیک

این حفاظ حفاظ پنجره ویلایی محسوب می شود. طرح و مدل این نوع نرده سلطنتی بسیار جالب است. رنگ های چوبی و قهوه ای با طرح های بدیع از ویژگی های این نرده است.

مکان دیگری که نیاز به محافظت دارد بالکن است. برای آشنایی با انواع آن به صفحه نرده بالکن مراجعه کنید.

پنجره های فرفورژه

استفاده از آهن فرفورژه به عنوان ماده ای برای نرده ها و درها و پنجره ها از زمان های قدیم رواج داشته است. گروه تولیدی سامان امکان طراحی و ساخت انواع محصولات فولادی در ایران را دارد. نرده های فولادی انواع مختلفی با ساختار متفاوت وجود دارد که بسته به شکل خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

امنیت و دوام بالا بزرگترین ویژگی استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه است. حفاظ های فرفورژه شامل طرح های مدرن، کلاسیک، سلطنتی و ریزه اندام می باشد اما ساخت حفاظ تاشو با قطعات فرفورژه امکان پذیر نیست. قابلیت رنگ آمیزی قطعات فرفورژه باعث شده است که این نوع حفاظ اولین انتخاب سازندگان آنها در ویلاها و ساختمان های لوکس باشد. پنجره های فرفورژه نسبت به مدل های دیگر مقرون به صرفه تر هستند.

حفاظت از پنجره

اگر می خواهید صفحه محافظ در قسمت پایینی موقعیت مناسبی داشته باشد، می توانید از این نوع صفحه محافظ استفاده کنید. همانطور که از نام مدل پیداست، در ساخت آن از میله های منحنی یا تیرهای شکمی استفاده شده است. امکان نصب گلدان روی این سازه محافظ، استفاده بیشتر از این لایه محافظ را در خانه های ویلایی و نیمه مستقل امکان پذیر کرد. فضای داخلی این محافظ به گونه ای طراحی شده است که می توانید یک باغچه کوچک برای گل ها و گلدان های خود ایجاد کنید. برای خرید کرکره برقی صنعتی با ما تماس بگیرید.

محافظت از پنجره با جعبه و پروفیل

سایه های پنجره عکاسی یکی از قدیمی ترین و در عین حال ساده ترین سایه ها هستند. دایره مربعی که توسط یک بند تشکیل شده و به نقاط عمودی تقسیم می شود، پناهگاه بانکی نامیده می شود. سطح جوش روی این نوع نرده ها بسیار مقاوم و بسیار خوب است.

یکی از نیازهای هر ساختمان مسکونی یا تجاری تولید و اجرای حفاظ پنجره می باشد. به دلیل وجود پنجره ها، این نقاط در ساختمان های مسکونی و تجاری بیشترین ضعف را در امنیت ساختمان نشان می دهد. نداشتن حصار ایمنی در زمانی که در ساختمان نیستید می تواند به معنای فاجعه بزرگی برای شما و خانواده باشد. برای دسترسی به تصویر آج می توانید با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.