برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، کاخ گلستان تهران خود را اولویت بندی کنید

 

یکی از نکات مثبت قله توچال این است که برای فرود، بهراحتی میتوانید از تلهکابین استفاده کنید. باشگاه تیر و کمان توچال 1500 متر مربع وسعت دارد. این هتل با ۱۲۳,۰۰۰ متر مربع مساحت در ۱۸ طبقه ساخته شده است و ۳۵۹ اتاق دارد و با اشراف به دریاچهی خلیج فارس از شرق و بام سبز و آبنمای ایرانمال از غرب، دارای چشماندازهای منحصربهفرد به پایتخت است. مجتمع ایران مال در شمال غربی پایتخت و در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچهی شهدای خلیج فارس در منطقه ۲۲ قرار دارد. این مکان چشمانداز تماشاییای به دریاچهی شهدای خلیج فارس و آبنمای موزیکال دارد.- استادیوم چند منظوره: یکی از فضاهای ورزشی زیبای ایران مال استادیوم چند منظورهی آن است که با معماری فوقالعاده در محدودهی باغ بام قرار دارد. اشاره کرد.این مجموعه زیبا و عظیم پنج طبقه که طراحی و معماری جذابی دارد، فروشگاههای زیادی با برندهای مطرح و باکیفیت را در دل خود جای داده و وجود سه طبقه پارکینگ آن هم در تهران شلوغ و پرهمهمه، مزیت دیگری است که خیال هر بازدیدکنندهای را از بابت جای پارک راحت میکند. از دیگر بخش های پارک ساعی در تهران می توان به باغ ژاپنی اشاره کرد. در بین افرادی که در تهران زندگی می کنند، اگر بپرسید که بهترین مکان های گردشگری تهران را نام ببرند، قطعا یکی از این گزینه هایی که نام میبرند دربند است.

Free photo jumping ski شهربازی سرپوشیده مگامال با فضایی قریب به ۶ هزار مترمربع در مجاورت پردیس سینمایی در طبقه سوم واقع شده است؛ جایی که قطعا برای کودکان و نوجوانان جذاب خواهد بود. در بخش بالایی این سردر نیز شاهد فضایی برای دیده بانی و نقازنی در کنار اتاقی به شکل یک کلاه فرنگی خواهید بود که از سبک معماری روسیه برای ساخت آن استفاده شده است. عکاس: مهدی گلزادهیکی از ویژگیهای خاص و جالب مگامال تهران، اختصاص فضایی ویژه خانمها در طبقه اول مجموعه است که شامل فروشگاههای لوازم آرایشی، فروشگاههای لباس، سالنهای زیبایی و مد و سالن ورزشی با تجهیزات مدرن بدنسازی میشود که آقایان حق ورود به آن را ندارند. مگامال از جاهای دیدنی تهران در فاز دو شهرک اکباتان، در غرب شهر است که نهتنها در سطح استان تهران، بلکه در کل کشور، جزو بهترین و بزرگترین مراکز خرید محسوب میشود.یکی از ویژگیهای خوب مگامال، دسترسی آسان به بزرگراههای شهر تهران است؛ بهطوری که بزرگراه تهران-کرج و شهید ستاری در نزدیکی این مجتمع قرار دارند. از ویژگیهای هتل ایران مال، دسترسی به یکی از بزرگترین مجتمعهای تجاری جهان، داشتن آتریوم مرکزی و نورگیری از سه جهت شرق، غرب و سقف هتل با ارتفاع حدود ۲۵ متر است. این پیست که در ضلع شرقی مال قرار دارد ۳۶۰۰ مترمربع مساحت دارد.مجموعه اسکواش: یکی دیگر از فضاهای ورزش بازار بزرگ ایران، مجموعه اسکواش با چهار زمین مدرن و پیشرفته است.مجموعه استخر و اسپا: این مجموعه بهعلت داشتن طراحی جالب به آبنمای موزیکال ایران مال معروف شده است و دارای استخرهای مجزای بانوان، کودکان و استخر روباز آقایان است و فضاهایی مانند سونا، حمام ترکی و اسپا دارد.

پردیس سینمایی مگامال با در اختیار داشتن هفت سالن و ظرفیت کلی ۱,۲۰۰ نفر، طرفداران زیادی بین علاقهمندان به فیلمهای روز پیدا کرده است؛ بهخصوص که امکان نمایش مستقل فیلمها در هر سالن و همین طور نمایش همزمان یک فیلم در همه سالنها وجود دارد. اپال دارای ۱۴ طبقه روی زمین و هفت طبقه زیر زمین است و با مساحت بیش از ۱۳۰,۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران به شمار میرود. تالار آیینه: مساحت این تالار 200 مترمربع است که ساخت و تزیین آن با 40 میلیون آیینه بیش از دو سال طول کشیده و مشابه های کاخ های سلطنتی و برای مهمانان ویژه ساخته شده است، با فرش دستبافت نفیسی در کف آن و وجود وسایل عتیقه در آن که عمدتا از نقره و برخی با روکش طلا هستند تزیین شده کارگردانان میتوانند این تالار را برای ساخت فیلم از این مرکز اجاره کنند. پیست دوچرخه سواری، خیابان مخصوص پیاده روی، سوارکاری، باغ وحش، مرکز خرید و… برای رفتن به این پارک، از خیابان آفریقا استفاده کنید که در انتهای کوچه ژوبین، فضای زیبایی قرار دارد که حتما به دیدنش حداقل برای یک بار در نیمه دوم سال ۹۵ می ارزد. اگر منزلتان در نزدیکی پارک آب و آتش قرار گرفته و یا برای تمرین روزانهتان احتیاج به یک فضای باز و وسایل ورزشی دارید میتوانید در این امر روی پارک آب و آتش حساب کنید. برای رفتن به این مرکز خرید چندین راه وجود دارد که خودتان را به پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس (محل قرار گرفتن ایران مال) برسانید از جنوب تهران میتوانید از خیابان چهار باغ به این مرکز خرید برسید از شرق مسیر بلوار طبیعت و از غرب خیابان ایران خودرو و از شمال بزرگراه شهید خرازی متاسفانه این مرکز خرید به مترو و اتوبوس دسترسی ندارد.

تا چند سال پیش اگر حرف از مراکز خرید بزرگ با امکانات تفریحی و رفاهی خوب می شد فکر ما به سمت کشورهای خارجی معطوف می شد اما در سال 1390 پروژه ای عظیم تحولی در افکار ما ایجاد کرد، پروژه ای در زمینی به مساحت 32 هکتار با بودجه ای بالغ بر 22 هزار میلیارد تومان به نام مرکز خرید ایران مال در تهران کلید خورد که از مجموع کل مراکز خرید دبی مال بزرگتر است! منبع عکس: www.iranmall.comایران مال برای سرگرمی خانوادهها و بهویژه کودکان فکر همه چیز را کرده است و میتوانید در کنار خرید و گشتن، ساعاتی را نیز به بازی و تفریح اختصاص دهید. با استفاده از آسانسور موجود در پارکینگ میتوانید خود را به سایر بخشهای مجموعه برسانید. میتوانید از هر نقطه شهر با مترو خودتان را به ایستگاه پانزده خرداد برسانید و با یک پیادهروی کوتاه به میدان ارگ بروید. کتابهای عتیقه چاپ مسکو به زبان لاتین را میتوانید در این کتابخانه ببینید، توجه داشته باشید کتابها را نباید از کتابخانه خارج کنید. این حفرهها نباید برای انگشت شما تنگ یا گشاد باشد. دو حفره کنار هم برای انگشت وسط (انگشت سوم) و انگشت حلقه و حفره پایین برای انگشت شست تعبیه شده است.

هایپرمارکت مگامال دو طبقه است که دارای 6 آسانسور بزرگ و چهار دستگاه پله برقی برای سهولت در رفت و آمد به آن تعبیه شده است. این شهربازی سرپوشیده ۱,۱۰۰ متر مربع وسعت دارد و مجهز به ۵۰ دستگاه مدرن و سیسیتم بلیط الکترونیکی است. این شهربازی مجهز به مدرنترین وسایل بازی مکانیکی و الکترونیکی است؛ ضمن اینکه تراس بزرگی با چشمانداز کوههای شمال پایتخت دارد. اگر مسافر شهر تهران، این پایتخت شلوغ ایران هستید و تصمیم گرفتهاید از ایران مال و بخشهای مختلف آن نیز دیدن کنید، نگرانی شب و اقامت را نداشته باشید. در انتهای خیابان ولنجک در منطقه ۱ تهران، مکانی وجود دارد که به نام بام پایتخت معروف شده است. در تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان طالقانی بورس فروش کت و شلوار قرار دارد. یکی از محبوبترین پارک جنگلیهای تهران و از زیباترین مکان های دیدنی تهران در شب، پارک طالقانی است و از زیست بوم گیاهی بسیار سرسبزی برخوردار است و آب و هوای این منطقه در تهران تا حدودی از آلودگی دور است و میتواند برای گردشهای دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب و دوست داشتنی باشد. بولینگ اریکه ایرانیان با پخش موسیقی و فضای دلنشین این امکان را به متقاضیان میدهد که بهصورت خانوادگی و گروهی سرگرم بازی شوند.

مسیر دسترسی مناسب سبب شده است تا در روزهای بارانی و برفی نیز بسیاری از گروههای دوستانه به این نقطه مراجعه کنند و از فضای آن لذت ببرند. در شهر تهران نیز در دهههای اخیر علاقهمندان به بولینگ، این ورزش را بهطور حرفهای دنبال میکنند؛ از اینرو، باشگاههای بولینگ که از جاهای دیدنی تهران به شمار میرود در بسیاری از نقاط این شهر تاسیس شده است. بیشتر از صد سال میگذرد که بولینگ در تمام دنیا بهعنوان یک ورزش پرتحرک و نشاطآور در تمام ردههای سنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این باشگاه در ابتدا دارای ۲۰ لین (LANE) یا مسیر بولینگ بود که از بزرگترین باشگاههای بولینگ آسیا به شمار میرفت؛ اما در سال ۱۳۵۸ در آتشسوزی مهیبی تمام تجهیزات و امکانات خود را از دست داد. این باشگاه که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و ۲۴ لین (lane) بولینگ با مکانیزم توپبرگردان اتوماتیک و سیستم امتیازدهی پیشرفته دارد. مجموعه صدف با مساحت هزار مترمربع فضای بسیار خوبی دارد و دارای امکانات مخصوص بانوان است؛ بهطوری که بانوان و آقایان بهطور همزمان میتوانند از بازیهای این مجموعه استفاده کنند.سالن بولینگ شیان دارای هشت لین با سیستم اتوماتیک توپبرگردان است و از سیستم امتیازدهی پیشرفتهای بهره میگیرد. باشگاه بولینگ تیراژه برای بزرگسالان ۱۲ لین مجهز با سیستم مکانیزم توپبرگردان دارد.هنگامی که کودک شما در سرزمین عجایب مشغول بازی و تفریح است، باشگاه بولینگ تیراژه این امکان را برای شما فراهم میکند تا بهصورت گیمی یا تایمی از بازی بولینگ لذت ببرید. سالن مینی بولینگ تیراژه با چهار لین، مخصوص کودکان است که تمام شرایط بولینگ بزرگسالان مانند تعداد پین و قوانین بازی را دارد و تفاوت فقط در اندازه پینها و سایز لینها است. باشگاه بولینگ اپال با ۱۲ لین استاندارد و سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته محل مناسبی برای سرگرمی نوجوانان و بزرگسالان است. مساحت باشگاه بولینگ گلکسی ایران مال به ۱۸۰۰ مترمربع میرسد و دارای ۱۶ لین بازی استاندارد با سیستم امتیازدهی پیشرفته است که در بام ایران مال قرار دارد.

با وجود این که مساحت اولیهی باغ در حدود 40000 متر مربع بود، در حال حاضر تنها دو هکتار از آن باقی مانده است. در مرحله اول باید توپ را از روی ریل برگشت با دو دست بردارید، بازوها را خم کنید و بهسمت لین بولینگ بروید. بولینگ عبدو در حال حاضر دارای هشت لین مجهز با استانداردهای بینالمللی است و یکی از برترین باشگاههای بولینگ در تهران و ایران به شمار میرود. «باشگاه بولینگ عبدو» که از معروفترین باشگاههای بولینگ به شمار میرود، در شمال تهران قرار دارد و دسترسی به آن بهوسیله خودرو شخصی یا از طریق مترو ایستگاه صدر در خط یک مترو تهران امکانپذیر است.بولینگ عبدو مجموعهای قدیمی است که حدود ۵۰ سال پیش توسط علی عبدو ساخته شد. منبع عکس: اسمارتیز، عکاس:ناشناس برای بسیاری از قدیمیهای شهر تهران واژه بولینگ با پسوند عبدو گره خورده است. توجه داشته باشید که بسیاری از عمارتهای این مجموعه ویران شدهاند و تعدادی دیگر در دست بازسازی قرار دارند. انگشتها را تا جایی که حفرههای توپ فضا دارند (تا بند دوم انگشت) داخل ببرید. همچنین اگر پای بازیکن قبل از پرتاب از خط خطا بگذرد، هیچ امتیازی برای او محاسبه نمیشود که از این خطا بهعنوان متداولترین خطا در بولینگ یاد میکنند.امتیاز نهایی بازیکن با استفاده از دوربین و نرمافزار مخصوص ثبت میشود. برای دسترسی به این باشگاه میتوان از خودرو شخصی، ایستگاه مترو شهید اشرفی اصفهانی در خط ۶ مترو تهران یا ایستگاه اتوبوس تیراژه در سامانه ۱۰ اتوبوسهای تندرو استفاده کرد.

منبع عکس: ره بال آسمان، عکاس: ناشناسدر ماه اسفند سال ۱۴۰۰، هزینه ورودی به باشگاه بولینگ تیراژه برای هر نفر پنج هزار تومان است. دسترسی به بولینگ مگامال با خودرو شخصی از طریق بزرگراه ستاری و با مترو از طریق ایستگاه اکباتان در خط چهار متروی تهران امکانپذیر است.باشگاه بولینگ مگامال دارای ۱۲ لین استاندارد بولینگ با مانیتور امتیازدهی پیشرفته است که چهار لین آن بهصورت خانوادگی یا گروهی استفاده میشود و مزیتی برای جمعهای دوستانه یا خانوادگی به شمار میرود. اسپا مکانی است که از آب معدنی یا آب دریا با اهداف درمانی استفاده میکنند.بولینگ: بولینگ ایران مال ۱۶ خط بازی دارد و در بام ایران مال قرار گرفته است. با توجه به اینکه مجموعه مذکور قدرت تحمل زلزله ۹ ریشتری را دارد، مکانی امن برای تجارت و تهیه اقلام موردنیاز زندگی به حساب میآید.عکاس: اکبر بیاتمگامال کجاست؟ باید توجه داشت که ظرفیت بازیکنان هر لین حداکثر چهار نفر است و این باشگاه کفش مخصوص بولینگ را نیز در اختیار شما قرار میدهد. مگامال تهران، اولین مگامال (بازار بزرگ) ایرانی مبتنی بر استانداردهای جهانی است و شاید بتوان ادعا کرد که با توجه به امکانات رفاهی و دسترسی آسان، یک سر و گردن بالاتر از سایر مراکز خرید تهران ایستاده است.

سطح بازیکنان باشگاه بولینگ انقلاب بالاتر از سطح آماتور است. بهترین زمان مراجعه به بولینگ ایرانمال هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ شلوغی روزهای غیر تعطیل و تایم صبح تا عصر است. عمارت مسعودیه به همراه باغ نگارستان، باغ لالهزار و باغ سردار ایروانی یکی از اماکنی است که در محدوده شمال حصار شاه طهماسبی تهران در عصر ناصری بنا شده و همچنان که خصوصیات باغهای ایرانی را داراست با نقشمایهها و عناصری از معماری فرنگی مزین شده است. باغ نگارستان، باغ سردار ایروانی، باغ لاله زار و عمارت مسعودیه تهران از مهمترین مکان های احداث شده در دوره ناصری و در بخش شمالی حصار شاه طهماسبی هستند. مجموعه کاخ گلستان تهران، یک اثر تاریخی بی­ نظیر متعلق به دوره قاجار است. منبع عکس: نت برگ، عکاس: ناشناس«بولینگ گنجینه شادی» در تهرانسر یکی از بهترین باشگاه های بولینگ غرب تهران است که در مجتمع تجاری الماس یک قرار دارد. دسترسی به باشگاه بولینگ اپال از طریق بزرگراه یادگار امام و بزرگراه نیایش امکانپذیر است. مسجد: مساحت مسجد به 1200 متر مربع میرسد و دارای 110 سالن می باشد که از قسمت های مختلف مجتمع دسترسی به این سالنها امکان پذیر است برای تزیینات آن از مسجدالنبی الهام گرفته اند و در آن فرش دستبافت یک تکه 800 متری پهن شده است که یکی از بزرگترین فرشهای یک تکه جهان است. عکاس: مهدی دریهایپرمارکتی با مساحت ۱۱ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین بخشهای مگامال را تشکیل میدهد که انواع و اقسام کالاهای موردنیاز خانوادهها را به فروش میرساند. باشگاه تیراژه کفش مخصوص بولینگ را در اختیار شما قرار میدهد. منبع عکس: secret london، عکاس: ناشناسبرای شروع بازی بولینگ به وسایلی مانند کفش مخصوص بولینگ، یک توپ حفرهدار و ۱۰ پین نیاز است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.