همه چیز درباره دزدگیر


دزدگیر دزدگیر از چه قطعاتی تشکیل شده است؟ اگر فکر می کنید که خرید دزدگیر معمولی می تواند امنیت خانه یا محل کار شما را به ارمغان بیاورد، کاملا در اشتباه هستید، اما اگر می خواهید امنیت یک مکان خاص را تضمین کنید، باید هر گونه تجهیزات دزدگیر را خریداری کنید. اجزای دزدگیر سرقت عبارتند از:

1. پانل هشدار: پانل زنگ محلی چیست؟ پانل دزدگیر که تمام اجزای الکتریکی روی آن مونتاژ شده اند، تابلو زنگ می گویند. البته برخی معتقدند که پنل دزدگیر قلب اتاق است. یک لینک روی آلارم وجود دارد به نام منطقه. منطقه هشدار امنیتی چیست؟ برای عملکرد صحیح یک دزدگیر امنیتی، سنسورهای قدرتمند مورد نیاز است. این سنسورها توسط تابلوهای الکتریکی نصب شده در منطقه کنترل می شوند. بنابراین، اساسا، واحد کنترل هشدار امنیتی در پانل قرار دارد.

2. Peeping Eyes: گاهی اوقات افراد می پرسند که سنسور مادون قرمز برای آلارم های امنیتی چیست؟ به همین ترتیب، سنسورهای هشدار مکان را باید به عنوان نشانگرهای هشدار مکان یا چشم های هشدار نام برد. وظیفه چشم تشخیص حرکت است. چشمی هر لحظه محیط اطراف را اسکن می کند و هر حرکت کوچکی را ثبت می کند. هر حرکت چشم خاصی به پانل هشدار می دهد و باعث می شود سرقت را گزارش کند. دزدگیرهای امنیتی امروزی مجهز به چشم های بی سیم هستند که به صورت بی سیم به پنل متصل می شوند. البته چشمی هایی هستند که با دو سیم به دزدگیر ارزان متصل می شوند که قیمت کمتری نسبت به چشمی های بی سیم دارند.

3. سارق مغناطیسی: سایت مغناطیسی چیست؟ یکی از قسمت های مهم دزدگیر، قسمت مغناطیسی آن است، به ویژه برای ساختمان هایی که نفوذگران می توانند از پنجره وارد شوند. آهنربا از دو قطب مثبت و منفی تشکیل شده است. اگر قصد نصب آهنربا را دارید باید قطب های مثبت و منفی را در مقابل هم و در فاصله 1.5 سانتی متری از یکدیگر قرار دهید. یعنی یک عنصر را در قسمت باز شدن پنجره و عنصر دیگر را در حاشیه پنجره قرار دهید. چون در هر دو قسمت آهنربا یک برد الکتریکی وجود دارد، حسگر فرمان با کوچکترین حرکت شیشه آژیر را به صدا در می آورد و آهنربا را از یکدیگر دور می کند.

4. نصب دزدگیر: البته لازم نیست شخص خاصی در هنگام سرقت با ما تماس بگیرد، بلکه شماره گیر نوعی حافظه داخلی است که با فعال شدن سنسور حرکت یا دزدگیر، تلفن زنگ می زند و با شماره تلفن تماس می گیرد. افرادی که از اعداد در حافظه استفاده می کنند.

این یادآوری می تواند 4 تا 16 شماره را در خود جای دهد و بسته به اولویت با افراد تماس بگیرد. با دزدگیر پیشرفته حتی امکان ارسال پیامک نیز وجود دارد و می توانید پیامک های از پیش تعیین شده را برای افراد ارسال کنید. این گوشی ها به دو صورت شماره گیری کارتی و تلفن ثابت در دسترس هستند.

در نوع ثابت، تلفن را می توان به تلفن ثابت منزل یا محل کار متصل کرد و در صورت نیاز از آن خط تماس برقرار کرد. نوع کارت موجود در گوشی شامل سیم کارت های معتبر برای ارتباط با افراد می باشد. شماره گیرهای پیشرفته این قابلیت را دارند که هم با تلفن ثابت و هم با سیم کارت با مخاطبین تماس بگیرند. به عنوان مثال، اگر سارقان تلفن ثابت را در خارج از خانه قطع کنند، تماس گیرنده از طریق سیم کارت با دیگران ارتباط برقرار می کند. می توانید پیامی را از قبل ضبط کنید تا تماس گیرنده بتواند آن را در حین تماس برای دیگران پخش کند. همچنین امکان ارسال پیامک با استفاده از نوع شماره گیر بی سیم یا کارتی نیز وجود دارد.

5. بلندگوی دزدگیر: البته یک دزدگیر به یک بلندگو نیاز دارد تا دیگران را در مورد یک سارق مطلع کند. عملکرد اسپیکر دزدگیر نیز به همین صورت است و در صورت لزوم با به صدا درآمدن آژیر دیگران را مطلع می کند. اسپیکرهای آلارم قدرت های متفاوتی دارند که هر چه قدرت اسپیکر بیشتر باشد دامنه صدا بیشتر می شود و قیمت نیز افزایش می یابد.

6. پدال هشدار: پدال زنگ مکان چیست؟ و چرا خریدار کم است؟ پدال قطعه ای است که بر روی زمین و در برخی نقاط نصب می شود تا با فشردن و لمس فرمان به پنل دزدگیر داده شود و دزدگیر اعلام سرقت کند. از آنجایی که سنسور چشم و آهنربا در دزدگیر وجود دارد و نسبت به حرکت بسیار حساس هستند. بنابراین، افراد کمتری به سمت هارد دوچرخه سواری می کنند.

7. کنترل از راه دور دزدگیر: ریموت کنترل کنترلی است در دست صاحب دزدگیر تا با خاموش و روشن کردن دزدگیر آن را روشن یا خاموش کند. برد این ریموت کنترل از 50 تا 150 متر بسته به قدرت ریموت کنترل می باشد.

8. تکرار کننده هشدار مکان: از یک تکرار کننده استفاده می شود تا کنترل از راه دور بتواند در مسافت بیشتری کار کند و زنگ هشدار مکان را قطع کند. ریپیترها نه تنها برد کنترل از راه دور را افزایش می دهند، بلکه قدرت سنسور چشم را نیز افزایش می دهند. یکی دیگر از مزایای استفاده از تکرار کننده، افزایش قدرت پنل کنترل دزدگیر است. زمانی که پنل آلارم از قطعات دور باشد، تکرار کننده قدرت پنل را افزایش می دهد و ارتباط بین قطعات و پنل را بهبود می بخشد. شرکت مرکزی آژیر

مزایای سیگنالینگ

مزایای دزدگیر امنیتی چیست؟ کارشناسان امنیتی مزایای بسیاری از دزدگیر سرقت را شناسایی کرده اند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کاهش بروز نفوذ: سارقان حرفه ای در تشخیص وجود EZS بسیار خوب عمل می کنند. اگر EZS تمام قسمت های خانه را کنترل کند، دزدها جرات کمتری برای ورود به خانه خواهند داشت.

2. کاهش آتش سوزی: از آنجایی که سنسورهای نوری دزدگیر برگر هرگونه حرکتی را ثبت می کنند، گاهی اوقات حرکت دود در جلوی آنها به عنوان دلیل سرقت شناخته می شود و در صورت رسیدن صاحب ملک، به موقع به سارق هشدار داده می شود. از فاجعه جلوگیری می کند

3. پوشش بیمه ای: اگر می خواهید بیمه خسارات شما در سرقت را پوشش دهد، باید دزدگیر منزل داشته باشید. اگر وجود دزدگیر تضمینی باشد، بیمه‌گران حاضر به پرداخت هستند.

4. کنترل از راه دور: با اتصال دزدگیر به سیستم تلفن همراه می توانید خانه خود را از راه دور کنترل کنید و کوچکترین حرکت مانند دزدی است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.