نکاتی برای انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس


راهنمای انتخاب قالب فروشگاهی برای سایت های وردپرس، چتر نجاتی برای هر کسب و کاری است که سعی در فعالیت در اینترنت دارد. در چند سال اخیر تحول بزرگی در موفقیت کسب و کار ایجاد شده و امروزه تقریبا نیمی از کسب و کارها در ایران شعبه مجازی دارند. اگرچه ممکن است این عدد برای توسعه دهندگان اینترنت و پلتفرم های مجازی تعجب آور باشد، اما برای کسانی که قادر به جذب مخاطب از طریق روش های سنتی هستند، می تواند تهدید کننده و ترسناک باشد. در انتخاب قالب فروشگاهی سایت های وردپرسی با آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا نکات مهم را رعایت کنید.

طراحی سایت وردپرس; سریع، ساده و کاربر پسند

پس راه حل چیست؟ آیا با این هزینه های سرسام آور طراحی سایت می توان یک وب سایت فروشگاهی کاربرپسند طراحی کرد؟ خوشبختانه بله! وجود پدیده قدرتمندی به نام وردپرس این مشکل را به بهترین نحو حل کرده است. زیرا طراحی سایت با وردپرس نیاز به زمان زیاد و مهارت کدنویسی خاصی ندارد! این روش طراحی وب سایت دارای قالب های آماده است و همه چیز را در یک ثانیه به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد.

البته این بدان معنا نیست که از یک منظر بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در اختیار شما قرار می گیرد و سایت شما آماده استفاده است. در عوض، طراحی چنین سایتی نیاز به راهنمای انتخاب قالب برای سایت فروشگاهی دارد، بدون راهنما، سایت وردپرسی کار نخواهد کرد!

کارشناسان نیلی با سال ها تجربه در این زمینه به شما کمک می کنند تا معیارهای قالب فروشگاهی مناسب را انتخاب کنید و مسیر شما را برای ایجاد یک وب سایت کاربر پسند هموارتر می کنند. ساخت یک وب سایت با قالب فروشگاهی رایگان وردپرس بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای کسانی است که تازه سفر خود را شروع کرده اند.

۷ نکته مهم در انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس

سرعت و سادگی طراحی سایت با سبک وردپرس به معنای آسان بودن این نوع طراحی نیست. چرا که طبق آمار امروزه بیش از 40 درصد وب سایت های دنیا وردپرسی هستند و اتفاقاً بسیاری از وب سایت های محبوب و پرطرفدار که در طول روز از آنها بازدید می شود به این شکل طراحی می شوند. اما تفاوت یک سایت موفق با یک سایت ناکارآمد در انتخاب قالب وردپرس بر اساس الزامات انتخاب یک قالب فروشگاهی مناسب است.

در این بخش از راهنمای انتخاب قالب برای وب سایت فروشگاهی، 7 نکته مهم را توضیح می دهیم که به شما در انتخاب کامل کمک می کند. به خاطر داشته باشید که قالب فروشگاهی وردپرس نه تنها بر ظاهر وب سایت شما تمرکز می کند، بلکه بر کل عملکرد وب سایت نیز تمرکز دارد، ضعف آن به عنوان ضعف برند شما تلقی می شود. از جمله نکاتی که لازم می دانیم در راهنمای انتخاب قالب برای وب سایت فروشگاهی به شما اطلاع دهیم:

طراحی جذاب، ساده و حرفه ای

قالب وب سایت مانند لباسی است که کسب و کار شما برای رقابت با مشاغل مجازی می پوشد. در راهنمای انتخاب قالب برای وب سایت فروشگاهی باید توجه داشته باشید که قالبی کارآمد است که نه تنها جذاب و کاربرپسند است، بلکه در نظر مخاطب ساده و شیک به نظر می رسد و استفاده از آن آسان است. یعنی یک قالب شلوغ و رنگارنگ نه تنها برای مخاطب جذابیتی ندارد، بلکه باعث سردرگمی او می شود و توجه را از محصولات و خدمات شما دور می کند!

هنگام پوست اندازی سایت وردپرسی خود، باید تمام رنگ ها، طرح ها، محل قرارگیری آیتم ها و موارد مختلف را کنترل کنید تا هیچ چیز خلاف خواسته شما و کاربرانتان نباشد یا آنها را از اهدافتان منحرف کند. همچنین بهتر است قالب صفحه شما با موضوع فعالیت مطابقت داشته باشد و فضای مثبتی برای تشویق مخاطب به خرید ایجاد کند.

سرعت بارگذاری مناسب

راهنمای انتخاب قالب وب سایت فروشگاه بررسی سرعت وب سایت؛ به عنوان یک کاربر فعال اینترنت، احتمالاً می دانید که هیچ کس بیشتر از 3-4 ثانیه منتظر بارگذاری یک صفحه نیست! هزاران سایت وجود دارند که ابزارهای مورد نیاز کاربر را به سرعت ارائه می کنند. چرا یک کاربر باید وب سایت شما را انتخاب کند؟

سرعت وب سایت بر روی تجربه کاربر در هنگام استفاده از وب سایت شما تأثیر می گذارد، اما یک پارامتر مؤثر در سئو سایت است. اگر سایتی بیش از 7 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، از کار می افتد و نمی توان آن را رتبه بندی کرد. به خصوص برای استفاده از قالب رایگان فروشگاهی وردپرس، می توانید سرعت را تست کنید و به راحتی پروژه را اندازه گیری و مقایسه کنید.

سئو دوستانه و تاثیر کدنویسی بر آن

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو مجموعه ای از اقدامات است که صفحات وب را با الگوریتم های گوگل سازگار می کند. الگوریتم های گوگل چیست؟ شرایطی که این موتور جستجو برای سنجش و رتبه بندی سایت در نظر گرفته و بر اساس آن ها سعی می کند بهترین نتایج را در اختیار کاربر قرار دهد. هرچه کدنویسی وب سایت قوی تر باشد و تجربه کاربر جستجو بهتر باشد، امتیاز سئوی وب سایت بالاتر خواهد بود. و اگر نمی توانید خودتان بررسی کنید که وب سایت شما تا چه حد با استانداردهای گوگل مطابقت دارد، بهتر است هنگام خرید قالب، از فروشنده قالب بپرسید که آیا قالب بهینه شده است یا خیر!

مسئولیت سایت

ریسپانسیو بودن وب سایت یکی از نکات مهم در راهنمای انتخاب قالب برای وب سایت فروشگاهی می باشد. در انتخاب قالب وردپرس باید در نظر داشته باشید که این پوسته با دستگاه های مختلف اعم از موبایل، تبلت و لپ تاپ سازگار است و با توجه به اندازه و فضای آن ها تغییر شکل می دهد. اگر می خواهید بررسی کنید که قالب فروشگاه وردپرس شما واکنش گرا است یا خیر. در مرحله اول می توانید اندازه پنجره مرورگر خود را تغییر دهید و ببینید که آیا این قالب با تمیزی و ظرافت لازم تغییر می کند یا خیر.

سازگاری و سفارشی سازی با سازندگان صفحه

حتی اگر نسخه ی نمایشی قالب های ژاکت را دیده اید و احساس می کنید که این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، مراقب آشنایی با موضوع باشید. حتی بهترین قالب ها نیز باید سفارشی و سفارشی شوند و باید بر اساس ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار و محصولات شما تغییر کنند.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد تم های وردپرس این است که آنها قابل گسترش هستند و می توانند با رشد محصولات و خدمات شما از رشد پشتیبانی کنند. یکی از ویژگی هایی که قالب را قابل شخصی سازی می کند، سازگاری قالب با صفحه سازهایی مانند Elementor است که ویژگی های جالبی را در سایت پیاده سازی می کنند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.