معرفی انواع قرص ویاگرا

لازم به ذکر است بدانید افرادی که درگیر اختلال نعوظ هستند می توانند قرص ویاگرا مصرف کنند. در گذشته افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا بودند این قرص را مصرف می کردند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع قرص ویاگرا بپردازیم، پس با ما همراه باشید.                     

انواع قرص ویاگرا

پیش از اینکه به معرفی انواع قرص ویاگرا بپردازیم، باید بدانید قرص ویاگرا اصل در سه دوز 25، 50 و 100 در داروخانه ها به فروش می رسد. این دارو به طور معمول بین 30 تا 60 دقیقه پس از مصرف، اثرگذاری خود را آغاز می کند. ویاگرا می تواند تحریک جنسی را به طور دقیق تحت تاثیر قرار دهد. این قرص می تواند موجب آرامش عضلات شود و جریان خون را  در آلت تناسلی مردان افزایش می دهد. ویاگرا برای درمان اختلالات نعوظ یا ناتوانی جنسی نیز کاربرد دارد. به یاد داشته باشید قرص ویاگرا می تواند تا پنج ساعت در بدن باقی بماند.

انواع قرص ویاگرا

ما در ادامه قصد داریم به طور کامل به معرفی انواع قرص ویاگرا بپردازیم.

ویاگرا 4 عددی

این دارو با قیمت بسیار مناسبی در داروخانه ها به فروش می رسد. برای افزایش میل جنسی می توانید این قرص را مصرف کنید. مطالعات نشان می دهد این قرص تا حد زیادی می تواند در بهبود اختلالات جنسی نیز موثر باشد.

ویاگرا کانگورو

در موضوع معرفی انواع قرص ویاگرا می توان به قرص ویاگرا کانگورو اشاره کرد. متخصصین پیشنهاد می دهند، افرادی که درگیر اختلالات نعوظ هستند پیش از فعالیت جنسی 50 میلی گرم از این قرص را مصرف کنند. این قرص در داروخانه سبحان طب موجود است و برای اینکه آن را تهیه کنید احتیاجی به نسخه نخواهید داشت.

ویاگرای برند و نوع ژنریک آن چه تفاوت هایی با هم دارند؟

همانطور که پیش از این ذکر شد در معرفی انواع قرص ویاگرا می توان به سیلدنافیل یا ویاگرای ژنریک اشاره کرد. شما می توانید چند دقیقه قبل از رابطه جنسی این قرص را مصرف کنید تا اثر آن روی بدن تان مشاهده نمایید. یکی از تفاوت های مهم ویاگرای برند و نوع ژنریک بالا بردن اعتماد به نفس جنسی در مردان می شود.

تفاوت ویاگرای برند و ژنریک

نگاهی به اثرگذاری قرص سیلدنافیل روی بدن

قرص هایی مانند پاور وی 8 برای نعوظ دقیقا عملکرد یکسانی با ویاگرا دارد. به همین دلیل برای افزایش میل جنسی بسیار مناسب می باشد. این نوع دارو می تواند رگ های خونی آلت تناسلی را شل کند. در پایان زمان تحریک جنسی خون بیشتری به آلت تناسلی وارد می شود و نعوظ راحت تر اتفاق می افتد. داروهایی مانند ویاگرا و سیلدنافیل باید تقریبا یک ساعت پیش از رابطه جنسی با معده خالی استفاده شوند. توجه داشته باشید این داروها مواد افرودیزیاکی ندارند. به همین دلیل برای اثر بخشی آنها می بایست از لحاظ جنسی تحریک شوید. پیش از اینکه سیلدنافیل یا ویاگرا را مصرف کنید از نوشیدن الکل بپرهیزید، زیرا اثر بخشی این دارو کاهش می یابد. به طور معمول 30 تا 60 دقیقه زمان نیاز است تا ویاگرا اثر خود را روی بدن بگذارد.

به همین دلیل برای افزایش میل جنسی به موارد ذکر شده عمل نمایید تا بتوانید تاثیرات آن را مشاهده کنید. ممکن است پزشک برای شما دوز متفاوتی را تجویز نماید. به همین خاطر هرگز ناامید نشوید.

نگاهی به موارد منع مصرف قرص ویاگرا

در این بخش به بررسی موارد منع مصرف قرص ویاگرا می پردازیم. توجه داشته باشید ویاگرا در افرادی که داروهای دیگر برای درمان اختلالات جنسی استفاده می کنند توصیه نمی شود. علاوه بر این کسانی که داروهای نیترات برای مشکلات قلبی و درد قفسه سینه مصرف می کنند بهتر است قرص ویاگرا را مصرف نکنند. این دارو برای کودکان و زنانی که درگیر حساسیت هستند نیز توصیه نمی شود. لازم به ذکر است بدانید در روز بیشتر از یک بار این قرص را مصرف نکنید.

موارد منع مصرف قرص ویاگرا

قرص ویاگرا چه مزیت هایی دارد؟

ما در این مقاله به طور کامل به بررسی انواع قرص ویاگرا پرداختیم. در این بخش به مزیت های قرص ویاگرا می پردازیم:

  • فردی که قرص راست کننده ویاگرا مصرف می کند دیگر دچار زود انزالی نمی شود و با تاخیر بیشتری ارضا می شود.
  • روابط زوجین با این قرص بهبود می یابد.
  • اعتماد به نفس فرد با این قرص تقویت می شود.
  • افرادی که سن بالاتری دارند می تواند با خیال آسوده این دارو را مصرف کنند و برای آنها بسیار مناسب است. به یاد داشته باشید این قرص در این افراد باید با مشورت پزشک انجام شود.
  • این قرص موجب افزایش نعوظ کامل در آقایان می شود.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.