بهترین کولر آبی چیست؟


کولرهای آبی می توانند دمای آب را خیلی سریع کاهش دهند و در روزهای گرم تابستان بسیار مفید هستند. در این مقاله شما را با Eastcool، Bosch و ... آشنا می کنیم. ما  در این مقاله از مجله بتا سرویس 10 بهترین کولر آبی این برندها را معرفی می کنیم.

راهنمای خرید کولر آبی

تعمیر آبسردکن یکی از بهترین، راحت‌ترین و سریع‌ترین وسایل برای دسترسی به آب سرد در هر مکانی است. این واحد از دو نوع کلی چیلر آبی و بویلر دو منظوره و چیلر آب صنعتی تک منظوره تشکیل شده است. نوع اول بیشتر برای فضاهای داخلی رایج است و به انواع رومیزی، ثابت و یخچالی تقسیم می شود. نوع دوم برای فضاهای کارگاهی، صنعتی، فضای باز و خالی مناسب است. از طرف دیگر دستگاه های دو منظوره به دو نوع بطری و اتصال مستقیم تقسیم می شوند.

انواع کولرهای آب بطری شده از منبع آبی تغذیه می شوند که باید به طور مرتب تعویض یا دوباره پر شوند. یک نوع اتصال مستقیم به آب شهری متصل می شود و به این ترتیب آب خود را تامین می کند. بنابراین در مدل دوم علاوه بر نیاز به منبع تغذیه، نزدیک بودن کولر آبی به منبع آب شهر نیز حائز اهمیت است. این دستگاه ها اگرچه قیمت بالاتری نسبت به مدل اول دارند، اما قابلیت های بیشتری مانند ظرفیت تولید بالاتر، تصفیه آب و تصفیه فاضلاب دارند. شیر خروجی آب سرد و گرم کولر آبی به صورت دکمه ای یا پدالی می باشد.

اکثر کولرهای آبی مجهز به جا لیوانی هستند. هنگام انتخاب کولر آبی مناسب برای نوع خود، ظرفیت سرمایش و گرمایش، حجم تولید آب سرد و گرم، کیفیت کلی کار و ظاهر متناسب با محیط مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

10 بهترین کولر آبی پیشنهادی برای خرید

1. یخچال خود را مدل TM-RC216 Eastcool کنید

2. نمونه ای از یخچال بوش RDW1370

3. کولر آبی Eastcool مدل TM-RW410

4. یخچال مدل بوش RDW1470

5. کولر آبی Gosonic مدل GWD 574

6. سیستم کولر آبی Eastcool DW220

ایالات متحده نرم کننده های خشک Eastzool مدل های TM-S300UF

8. کولر آبی بوش مدل RDW1571

9. کولر آبی Eastcool مدل TM-CW409

10. کولر آبی ایست کول مدل RW208

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.