كف كش راد

پمپ كف ميله اي چگونه در انتقال آب كمك مي كند؟

حركت موتور داخلي پمپ باعث ايجاد انرژي جنبشي در آب مي شود و اين انرژي باعث مي شود كه آب از سطح پايين تر به سطح بالاتر حركت كند. اين پمپ ها فشار آب خروجي را افزايش مي دهند و به اين ترتيب براي مكان هايي كه مجبور به تزريق مقادير زيادي آب هستيم قابل استفاده هستند. براي توضيح اين مشكل مي توان به حوضچه هاي ماهي قزل آلا اشاره كرد. در اين استخرها مي توان از پمپ هاي شناور براي ايجاد آبنماهاي مصنوعي براي تهويه آب و ايجاد گردش و جريان در آب استخر استفاده كرد. نكته جالب توجه در طراحي و ساخت اين سري از پمپ ها جدا شدن محفظه سرريز از موتور الكتريكي است. اين جداسازي از ورود آب به قسمت الكتريكي پمپ و آسيب رساندن به آن جلوگيري مي كند. گروه صنعت راد با تيمي متشكل از كارشناسان طراحي صنعتي، مهندسين مواد و كارشناسان مكانيك و برق همواره در تلاش براي توليد پمپ هاي ميله اي با كيفيت بالا مي باشد. با توجه به اينكه پمپ شناور بايد بتواند براي مدت طولاني در عمق آب كار كند، كيفيت بالاي ساخت روكش بدنه پمپ يكي از مهم ترين نكات براي ساخت و طراحي آن مي باشد.

 

نكات كليدي براي استفاده بهينه از پمپ كف چوبي چيست؟

پمپ كف ميله اي محصولي با كيفيت است كه در صورت استفاده بهينه از آن مي توان براي مدت طولاني بدون مشكل استفاده كرد. اولين نكته براي استفاده بهينه از پمپ كفي راد تامين برق پايدار و مطمئن به الكتروموتور پمپ مي باشد. براي اين منظور لازم است از تامين برق سه فاز يا تك فاز از منبع پايدار مطابق مدل دستگاه اطمينان حاصل شود. نكته مهم بعدي توجه به مشخصات فني دستگاه جهت استفاده در عمق و فشار مناسب دستگاه مي باشد. براي انتخاب بهترين دستگاه با توجه به نياز خود مي توانيد با كارشناسان فني ما تماس بگيريد و مشاوره بگيريد. نكته مهم بعدي براي استفاده بهينه از پمپ هاي شناور و شناور توجه به سطح آب روي پمپ است. در صورتي كه سطح آب چاه يا... از حد مطلوب كمتر شود، فشار زيادي به پروانه وارد مي شود. براي جلوگيري از اين مشكل، انواع پمپ هاي شناور و اسكيمرها داراي دستگاهي به نام شناور هستند. شناورها داراي حسگرهايي هستند كه سطح آب را ثبت مي كنند. اگر سطح شناور كمتر از حد مجاز يا كمتر از ارتفاع پمپ باشد، پمپ به طور خودكار خاموش مي شود. نكته مهم بعدي براي استفاده بهينه از پمپ هاي شناور و شناور توجه به سطح روغن دستگاه و تعويض به موقع آن مي باشد. لازم به توضيح است كه برخي از انواع پمپ ها بدون نياز به روغن و با عبور آب و مايعات ديگر خنك مي شوند. زمان تعويض روغن تقريباً هر 4000 ساعت است. بازرسي منظم شفت اصلي پمپ، ياتاقان ها و روغن كاري منظم آنها باعث بهبود عملكرد پمپ و جلوگيري از سايش و ناهماهنگي آن مي شود.

 

پمپ كف قرمز از چه اجزايي تشكيل شده است؟

اجزاي زيادي براي پمپ سطح جاده وجود دارد. اصولاً قطعات مورد استفاده در ساخت اين سري از پمپ ها عبارتند از:

قطعات الكتريكي پمپ شامل موتور پمپ كف، خازن ها، استاتور و محفظه الكتريكي آن مي باشد.

پمپ محفظه روغن (در پمپ روغني).

شفت، شفت، پروانه و فضاي گردش آن در داخل پمپ.

ورود آب، گل، روغن يا هر سيال ديگري به پمپ.

اگزوز پمپ.

اتصالات آب بندي پمپ.

پمپ بدنه

تيم فني و فني گروه صنعتي راد پمپ با بررسي مستمر تمامي بخشهاي فوق سعي در رفع نواقص و توليد محصولات با كيفيت در اين زمينه دارد. در صورت داشتن هرگونه مشكل يا نياز به مشاوره براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد هر يك از موارد فوق مي توانيد با كارشناسان فني ما تماس بگيريد.

مراجعه به سايت: https://abniro.com/water-pump/raad-pump/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.