چگونه با آرايش چشم ساده زيبا به نظر برسيد؟

آرايش چشم ساده توسط فاطمه حبشي
بسياري از خانم ها فكر مي كنند كه هر چه آرايش چشم آنها غليظ تر باشد، زيباتر به نظر مي رسند، اما اين كاملا اشتباه است. با آرايش چشم ساده زيباتر شويد و صورتتان طبيعي تر شود. معمولا در يك آرايش چشم ساده از سايه هاي رنگ هاي ملايم با دقت استفاده مي شود، به عنوان مثال: صورتي، صورتي، هلويي و غيره.
همچنين آرايش چشم ساده نسبت به آرايش سنگين طرفداران بيشتري دارد. آرايش چشم ساده همچنين مي تواند پف زير چشم، سياهي دور چشم و افتادگي پلك را پنهان كند. حتي اگر چشمانتان كوچك باشد، مي توانيد با آرايش چشم ساده آنها را بزرگتر نشان دهيد. استفاده از چشم هاي مدادي قهوه اي اين كار را انجام دهيد و اگر رنگ موهايتان روشن است استفاده كنيد. خط چشم مشكي.
عنوان اصلي اين صفحه نمايش
چگونه خط چشم درست كنيم؟
كشيدن خط چشم هميشه روشي دشوار براي ساختن يك چشم ساده به حساب مي آيد، مخصوصاً اگر تازه وارد آن هستيد، كافي است از يك تكه چسب استفاده كنيد و آن را به ناحيه منحني پشت چشم بچسبانيد، خط چشم كلاهدار را بكشيد و چسب را برداريد. در پايان خواهيد ديد كه آرايش چشم ساده شما چقدر زيبا خواهد بود.
ريمل بازي كن! ريمل را در آرايش معمولي چشم بزنيد و ريمل را فقط روي پلك بالايي بزنيد، فراموش نكنيد كه ريمل اضافي را از برس ريمل پاك كنيد. براي داشتن سايه چشم ساده، اگر موهاي بلوند يا قرمز داريد از ريمل قهوه اي استفاده كنيد. اما سايه چشم را در آرايش چشم ساده فراموش نكنيد، براي سايه چشم از دو رنگ استفاده كنيد، يكي روشن و ديگري تيره. از رنگ هاي روشن تر به عنوان رنگ پايه براي آرايش چشم ساده استفاده كنيد. البته شما با چهره خود بيشتر آشنا هستيد و مي دانيد چه رنگ هايي به شما مي آيد. هنگام استفاده از آرايش چشم ساده، رنگ پوست خود را در نظر بگيريد. اگر پوست شما تيره است، از رنگ هاي روشن تر و روشن تر استفاده كنيد. اگر پوست شما روشن است از رنگ هاي متاليك استفاده كنيد، رنگي كه به عنوان سايه مشكي در آرايش چشم معمولي استفاده مي شود رنگ دودي است.
همچنين بخوانيد: فوايد و عوارض درمارولر براي كك و مك صورت
آرايش چشم ساده اما شيك
چگونه يك آرايش چشم ساده و در عين حال زيبا داشته باشيم؟ يك برس تميز برداريد و آن را در گوشه بالايي پلك قرار دهيد و شروع به حركات دايره اي كنيد و سايه چشم را پخش كنيد. اين كار را چندين بار تكرار كنيد تا آرايش چشم ساده شما طبيعي شود. سپس پشت پلك بالايي خود را خط نازكي بكشيد، اگر مي خواهيد آرايش چشم ساده اي انجام دهيد، پلك خود را پرپشت نكنيد. اگر مبتدي هستيد بهتر است به جاي خط چشم مايع از مداد خط چشم استفاده كنيد. براي آرايش چشم ساده، از گوشه بيروني چشم شروع به زدن سايه چشم كنيد و برس را به صورت افقي به پشت پلك حركت دهيد، در حالي كه از قبل پودر سايه چشم را از روي برس برداريد. براي آرايش چشم ساده، يك رنگ تيره را به استخوان ابرو و يك رنگ روشن را به گوشه بيروني پلك بزنيد و به سمت بيني امتداد دهيد. در آرايش چشم ساده از رنگ هاي طلايي و سفيد به عنوان هايلايتر استفاده مي شود.
آرايش چشم ساده و دخترانه!
اين نكات را براي آرايش آسان چشم در نظر بگيريد: از سايه چشمي استفاده كنيد كه طبيعي‌تر به نظر مي‌رسد، مثلاً از گلدسته استفاده نكنيد، اما از چه رنگ‌هايي مي‌توانيد استفاده كنيد؟ رنگ هاي قهوه اي، عسلي و كرم. براي آرايش چشم ساده، فراموش نكنيد كه رنگ هايي را انتخاب كنيد كه كمي تيره تر يا روشن تر از پوست شما هستند. زماني كه از رنگ هاي غير طبيعي در آرايش چشم ساده استفاده مي شود، تصوير عجيبي پديدار مي شود. از هايلايتر سفيد و طلايي براي درشت نشان دادن چشمان خود استفاده كنيد.
همچنين بخوانيد: شمع درماني تركيبي چيست؟ (معايب، مزايا و آموزش)
آرايش چشم ساده در فضاي باز
بسياري از خانم ها براي برجسته شدن آرايش مي كنند، اما مي دانند كه آرايش سنگين صورت شما را بدتر مي كند، بنابراين بهتر است از آرايش چشم ساده استفاده كنيد. بعد از اينكه آرايش صورت انجام شد، وارد چشم مي شويم. براي آرايش چشم ساده از رنگ طبيعي استفاده كنيد مثلا رنگ نخي يا استخواني كه بايد پشت همه پلك ها پخش كنيد، اگر برس يا برس نداريد مي توانيد از انگشتانتان استفاده كنيد سپس رنگ دودي بزنيد. پشت پلك هايتان ريمل بزنيد اما به آرامي. و بدون افتادن به مژه هاي ريز دور چشم و در انتها يك خط چشم نازك بكشيد اما مي توانيد با استفاده از اين مداد آرايش خود را آسان و زيبا كنيد.
آرايش چشم ساده براي عروسي!
در اين سبك آرايش خبري از رنگ هاي مختلف پشت چشم و خط چشم هاي متفاوت و عجيب نيست. در اينجا يك آرايش چشم ساده اما شيك و زيبا را مشاهده مي كنيد كه بسياري از خانم ها آن را دوست دارند. براي انواع چشم ها، چشم هاي ريز يا درشت، معمولا از خط چشم هاي مدادي در آرايش چشم ساده استفاده مي شود، فقط يك بار آن را داخل چشم مي كشيم و شكل و زيبايي خاصي به چشم مي دهيم كه چشم را از حالت خسته كننده خارج مي كند. به ياد داشته باشيد كه ريمل بزنيد. ريمل مژه هاي شما را زيباتر مي كند و آنها را پرتر و بلندتر مي كند. گاهي اوقات از اكستنشن مژه در آرايش چشم ساده استفاده مي شود، معمولا زماني كه فردي مژه هاي طبيعي زيبايي دارد مي توان از ژل مژه بي رنگ نيز استفاده كرد. اگر نوجوان هستيد مي توانيد از آرايش چشم ساده خود را بسازيد، از ريمل غير از مشكي كه رنگ هاي پر زرق و برق و جالبي هستند استفاده كنيد، ابتدا به پهناي مژه ها و سپس فقط به نوك مژه ها ريمل بزنيد. چشمان شما كوچك خواهد شد. ابتدا ابروهاي خود را با برس فرم دهيد و سپس تمام نقاط ابرو را با پودر پوشاننده بپوشانيد. آرايش چشم ساده هر چه ساده تر باشد زيباتر است و بدانيد كه امروز بر خلاف تصور و تصورتان هر چه آرايش متراكم تر باشد زيباتر مي شويد اشتباه مي كنيد پس قبل از اينكه دير شود آرايش چشم ساده را ياد بگيريد و به خودتان كمك كنيد. زيبايي

https://fatemehhabashi.com/look-beautiful-with-eye-simple-makeup/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.