10 کاربرد پیچ ​​و مهره فولادی


استفاده از دانه ها و دانه ها بسیار طولانی است. زیرا آنها در اشکال مختلف هستند و هر طرحی مزایای متفاوتی را ارائه می دهد. این پیچ و مهره ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و دارای استحکام یکسانی هستند و در کاربردهای سنگین مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. ما تقریباً در هر محیط مصرفی و صنایع بزرگی مانند توربین های بادی، برق، انرژی هسته ای، راه آهن، کشتی ها از گیاهان و دانه ها استفاده می کنیم. در این مقاله پیچ و مهره آرتا قصد داریم در مورد استفاده از بذر در صنعت جهانی با شما در میان بگذاریم.

انواع پیچ و مهره فولادی و کاربرد آنها

پیچ و مهره های فولادی کاربردهای زیادی دارند. و هر کس وظایف متفاوتی دارد. در اینجا انواع مختلف کانکتورها وجود دارد. محبوب ترین آنها در زندگی روزمره و همچنین استفاده از آنها استفاده می شود

1. از پیچ و مهره های شش گوش فولادی استفاده کنید

سر شش گوش پیچ شش گوش فولادی به عنوان سطحی برای گرفتن یا پیچاندن پیچ با آچار، سوکت یا مته عمل می کند. طراحی منحصر به فرد آن باعث می شود که کلید در زوایای مختلف سفت شود. نتیجه راحتی استثنایی است. زیرا مکان های صعب العبوری که سوئیچ نمی تواند 360 درجه بچرخد به راحتی برای تعمیر، نصب و غیره قابل دسترسی است.

برخی از پیچ های شش گوش دارای رزوه هایی هستند که طول ساقه را افزایش می دهند و اغلب در سوراخ های رزوه دار استفاده می شوند. آنها استحکام باند بالایی دارند زیرا کشش را در سراسر پیچ توزیع می کنند. قسمت ضخیم تر و بدون رزوه پیچ نیم رزوه، استحکام را به فرآیند بستن می افزاید. پیچ های شش گوش با رزوه جزئی نیز برای عملیاتی مفید هستند که برای نگه داشتن قطعات کار به نیروی بیشتری نیاز دارند. پیچ ها و مهره های فولادی شش گوش معمولاً در ساختمان ها، خودروها، قطعات فلزی و چوبی استفاده می شود.

2. کاربرد پیچ ​​ها و مهره های بلبرینگ ساخته شده از فولاد ضد زنگ

سر پیچ گنبدی کالسکه آن را براق و صاف می کند. همچنین یک لایه ایمنی و امنیت اضافی اضافه می کند زیرا هیچ سطوح متحرکی مانند پیچ ​​های شش گوش فولادی ندارد. پیچ های کالسکه پس از نصب در سوراخ های از پیش سوراخ شده با مهره های شش گوش و واشر فولادی قفل می شوند. مهره توسط یک ناحیه مربع زیر سر به قطعه کار ثابت می شود و به شما امکان می دهد آن را با آچار یا سوکت وصل کنید. کاربرد این نوع پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ در بسیاری از زمینه ها مانند کفپوش، مبلمان و مجموعه های بازی در فضای باز یافت می شود.

3. استفاده از انکر بولت فولادی

انکر بولت ها به دو دسته تقسیم می شوند: برای استفاده در پایه های بتنی یا برای استفاده در دیوار، ال بولت ها برای استفاده در بتن مرطوب طراحی می شوند. می توان از چسب برای تقویت پیچ های لنگر به بتن موجود استفاده کرد. در مواقعی که امکان سوراخکاری در ناودانی دیوار وجود ندارد، استفاده از پیچ و مهره فولادی به عنوان ضمانت استفاده می شود. برای استعلام قیمت مهره فولادی سازگار با این پیچ می توانید با ما تماس بگیرید.

4. اپلیکیشن Ubolt

پیچ های U دارای دو ساقه با رزوه های گرد یا صاف هستند. پیچ و مهره های U برای محکم کردن لوله یا لوله به زمین استفاده می شود. U-bolt برای اتصال اجسامی مانند پیچ ​​و مهره های مربعی و ستون های مربعی به سطوح استفاده می شود. U-bolt توسط دو مهره و یک صفحه فلزی در جای خود ثابت می شود.

5. کاربرد پیچ ​​و مهره چشمی فولادی

چشمک ها دارای حلقه ای در انتهای نخ برای اتصال زنجیر یا کابل به چوب، فلز یا بتن هستند. پیچ های چشمی برای استفاده در سوراخ های ماشین کاری شده طراحی شده اند و دارای مهره ای مطابق هستند. استفاده از قلاب و مهره استیل بیشتر برای اتصال قطعات چوبی بوده و زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

6. استفاده از آویزهای استیل ضد زنگ

پیچ تعلیق بدون سر وصل شده است. اما در یک انتها یک زنجیر ماشینی وجود دارد که مروارید را می پذیرد. رزوه خودکشی و نقطه ای در انتهای دیگر پیچ به آن اجازه می دهد تا در سوراخی که از قبل سوراخ شده در چوب یا مواد مشابه فشرده شود. به همین دلیل اغلب از میله ها و مهره های آویز برای اتصال چوب به فلز استفاده می شود.

7. از پیچ و مهره های فولادی اسپلیت استفاده کنید

استفاده از پیچ و مهره های فولادی برای ایجاد اتصالات الکتریکی بی خطر است. اتصال دو سیم و اتصال کابل با کانکتور را امکان پذیر می کند. پیچ های اسپلیت ساخته شده از مواد مختلف با سیم های مختلف کار می کنند. هنگام خرید یک پیچ فولادی شکافدار، مطمئن شوید که اندازه پیچ با نوع سیمی که استفاده می کنید مطابقت دارد.

8. کاربرد بدنه و مهره فولادی

پیچ های بدنه معمولاً در صنعت خودرو استفاده می شود و برای اتصال گلگیرها و سایر قطعات به بدنه خودرو استفاده می شود. آنها دارای سر شش گوش، میل پیچ و واشر هستند. پیچ متریک استیل نیز یکی از پیچ های مورد استفاده در صنعت خودروسازی است. مزیت این پیچ این است که می توان آن را به هر اندازه دلخواه برش داد.

9. از پیچ های محور استفاده کنید

پیچ های محور چرخ ها را به ماشین هایی مانند چمن زنی و چرخ دستی متصل می کنند. انتهای رزوه دار ساق دارای یک مهره قفل کننده است. در حالی که قسمت صاف دستگاه قفل به چرخ ها اجازه چرخش می دهد. به همین دلیل استفاده از پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ از این نوع در صنایع حمل و نقل و مهندسی بیشتر متداول است.
 برای خرید پیچ و مهره استیل با ما تماس بگیرید.

10. کاربرد پیچ ​​و مهره های فولادی مربعی شکل

پیچ های مربعی بست های چهار طرفه ای هستند که در برابر شل شدن مقاومت بیشتری دارند. این به این دلیل است که قسمت پایینی بیش از شش پیچ استاندارد دارد و در صورت سفت شدن کامل می تواند موثرتر باشد. استفاده از پیچ و مهره استیل مربعی در صنعت آب و برق به عنوان پیچ و مهره کور به عنوان بستر در کانال های فولادی اتصالات ضد زنگ برای مبلمان، کانال های راه آهن می باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.