8 پایدار دلایل برای نگهداری دور از دریاچه القدره دبی

 

پارکینگ مجموعه نیز بهصورت پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده میشود که به وسیله ماشین شخصی سفر میکنند و به دنبال محلی برای جای پارک هستند. برج ایفل معروف نیز با اقامت در این هتل رو به روی شما قرار گرفته و با کنار کشیدن پردههایی که با مبلمان ست هستند میتوانید برج را ملاقات کنید. امکاناتی مانند رستوران و ماشین های غذا هم در کنار این سواحل وجود دارند. دبی مال علاوه بر فروشگاه های متعددش باغ وحش زیر آب، زمین یخی(در حد استاندارد المپیک)، واقعیت مجازی VR Park، 22 سالن سینما، پارک بازی Kidzania ، آب نمای بینظیر دبی و حدود 200 رستوران دارد. تجربه انواع ورزشهای آبی، استفاده از استخرهای آب گرم این مجموعه و رستورانهای خاص این مجموعه از جمله جذابیتهای آن محسوب میشود. درون استخرهای این تراس ده میلیون کاشی طلائی و لاجوردی استفاده شده است و در این محوطه 126 تخت آفتابگیر قرار گرفته است. در این ساحل خلوت، علاوه بر مناظری که از دریا و آسمانخراشهای شهر دیده میشود، میتوان از کافهها و استخرهای شنا و باغهای سایهدار و سایر امکانات رفاهی هتل نیز بهره برد. این ساحل گزینه مناسبی برای شنا است. همانگونه که در بالا بیان شد، اوت لتها مراکزی هستند که محصولات از مد افتاده را با تخفیفهای بسیار بالا به معرض فروش قرار میدهند؛ بنابراین اگر به دنبال محصولات لوکس و به روز دنیا هستید، این مراکز فروش جای مناسبی برای خریدهای شما بهحساب نمیآید.

درختان نخلی نیز که در این ساحل وجود دارند در کنار تخت های مختص آفتاب گرفتن گزینه های مناسبی برای استفاده و لذت بردن از آفتاب و منظره این مجموعه برای افرادی می باشند که برای استراحت به ساحل الممزار می روند. در این مجموعه با پرداخت ورودی جداگانه می توانید وارد محوطه اصلی شده و از تفریحات آن استافده نمایید و لذت حضورتان در انجا را چندین برابر نمایید و همچنین از منظره های بینظیر و چشم نواز آن نیز می توانید استفاده نمایید و با گرفتن عکس های یادگاری خاص خاطرات زیبای خود را به ثبت برسانید. با توجه به فعالیت چهار استخر، رستورانهای عالی و اقامتگاههای عربی-مدرن با ظاهر آراسته که در این منطقه بهوفور یافت میشوند، پرداخت هزینه برای اقامت در ساحل اصلا غیرمنطقی بهنظر نمیرسد. او همیشه به خودش سخت میگیرد تا به قول خودش «از خودم خسته نشوم» و این چنین ایده این مجموعه ظاهر میشود: «چرا ما طرحهای کلاسیک بازی نکنیم و آنها را در ضرباهنگی جدید بازنویسی نکنیم؟ برای ساخت چنین مجموعهای از طراحی پارامتریک استفاده نشده و از مدل (BIM) یا همان استفاده از مدلسازی اطلاعات ساختمان استفاده شده است. ساخت این موزه حدود 9 سال به طول انجامید. لابی موزه آینده در طبقه همکف آن قرار دارد. این موزه جذاب، همان طور که از نام آن پیدا است، با استفاده از فناوریهای روز دنیا تصویری از آینده بشر را پیش چشم مخاطبان به نمایش میگذارد.

همچنین در این موزه، یک ایستگاه فضایی وجود دارد که میتوان در آن به طور مجازی به ۶۰۰ کیلومتر بالاتر از زمین سفر کرد و مطالب زیادی در مورد زمین، ماه و انجام کارهایی برای توسعه آینده آموخت. ساحل کایت تقریباً 10 کیلومتر بالاتر از ساحل جمیرا قرار گرفته است. جزیره پالم جمیرا که به شکل یک نخل بزرگ ساخته شده است دارای ۷۸ کیلومتر خط ساحلی است. ساحل طلاییرنگ، فضای سبز و نخلهای سر به فلک کشیده از جمله نشانههای ساحل جمیرا است. این ساحل دارای مساحتی حدود چهارده میلیون متر مربع می باشد که هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست ها را برای لذت بردن از تعطیلات به خود جذب می کند. این ساحل، در منطقهای مسکونی واقع شده و از مناظری شهری برخوردار است؛ طوری که ساکنان این منطقه همان طور که از دفاتر کار خود به خانههایشان برمیگردند، میتوانند از آبهای کمعمق و گرم ساحل لذت ببرند و دقایقی در آن غوطهور شوند.ساحل عمومی جمیرا از امکانات خوبی برخوردار است؛ اما رستورانها و غذاخوریهای کمتعدادی در آن دیده میشود؛ بنابراین، یا وسایل لازم برای گذراندن یک پیکنیک را با خودتان ببرید یا اینکه کمی (در حدود ۱۰ دقیقه) راه بروید تا به کافه سرف (The Surf Cafe) برسید و یک سوشی و کمی سالاد سفارش بدهید. برای رفتن به این ساحل کافی است که از جاده ساحلی جمیرا استفاده کنید. از مهم ترین جاذبه ها و تفریحاتی که در دریاچه مصنوعی دبی امکان استفاده از آن را خواهید داشت، می توان به عکاسی کردن از مناظر زیبای آن اشاره کرد. رستوران بعدی “المهارا” است که معنای زیبای صدف را داراست.

در این ساحل کافه ها و رستوران های متعددی برای استفاده وجود دارند که در این بین بستنی هایی که در کافه های اطراف ساحل به فروش می رسند بیشتر از همه در این مدت زمان به محبوبیت رسیده اند و بسایری افراد علاوه برای لذت بردن از ساحل و تفریحات برای چشیدن طعم ای نبستنی ها به ساحل لامر دبی سر می زنند. بازدید از این مکان، مختص به سن خاصی نیست و همه اعضای خانواده میتوانند از قدم زدن در بین درختان و دیدن موجودات مختلف لذت ببرند. یکی از جذاب ترین قیمت های این ساحل ماسه های شنی نرم بسیار تمیز آن می باشد که می توانید با قدم زدن در بین آنها و در نزدیک ساحل لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر نمایید. اگر به دبی سفر می کند سر زدن به بازار مدینه جمیرا خالی از لطف نیست. ساحل و جلوی آن دارای هتلهای بزرگ، استراحتگاه ها و ساختمان های مسکونی است، از جمله هتل برج العرب (برج عرب)، پارک آبی وایلد وادی، هتل ساحلی جمیرا، و هتل به سبک قدیمی مدینات جمیرا که از مهمترین دلایل محبوبیت و تردد بسیاری از گردشگران و توریست ها از سرتاسر جهان تبدیل گردیده است. پارک ساحلی الممزار به دلیل رعایت استانداردهای جهانی پارک ساحلی، موفق به کسب پرچم آبی شده است علاوهبرآن امکانات این ساحل از جمله زمین ساحلی مناسب، انواع باربیکیو، سالن تئاتر، زمین ورزش و محوطه بازی کودکان آن را به یکی از پربازدیدترین سواحل دبی تبدیل کرده است. این مرکز خرید یک رویا برای هر عاشق خرید است، با همه چیز، از برچسب های ممتاز گرفته تا نمادهای مد جهانی.

نکته مهمی که در رباطه با این ساحل می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که ساحل ال ممزار دارای چندین ورودی می باشد که برای افرادی که به صورت پیاده و همچنین افرادی که با ماشین به آنجا می روند ورودی های جداگانه ای برای راحتی بیشتر درست شده است که می توانند از آنها استفاده کنند. دلیل شهرت: مناظر شهریآدرس: دبی مارینابرخلاف ساحل JBR که مردم برای داشتن کمی فضای بیشتر روی شنهای نرم و گرم آن بههمدیگر فشار میآورند، ساحل دریفت (Drift Beach Dubai) که بخشی از هتل وان اند انلی رویال میراژ (One&Only Royal Mirage hotel) است، فضایی مدرنتر و دنجتر دارد. اما هیچ رستورانی در آن وجود نداردساحل عمومی جمیرا (Jumeirah Public Beach) که جمعیت آخر هفتهها در آن موج میزند، محلی مناسب برای خانوادهها است. موقعیت جغرافیایی ساحل جمیرا در غرب منطقه جمیرا و 10 کیلومتری دبی مال قرار دارد. تقریبا ده سالی است که منطقه جمیرا دبی در یکی از لوکس ترین مناطق دبی قرار گرفته است، همچنین برج العرب یکی از نمادهای این منطقه لوکس میباشد. دلیل شهرت: دوری از شلوغی و ازدحام جمعیتآدرس: الصفوحساحل الصفوح (Al Sufouh) که در نقطهای در میان برج العرب و پالم جمیرا (Palm Jumeirah) از چشمها پنهان مانده است، شانه به شانهی بینظیرترین هتلهای ساحلی شهر میساید.

دلیل شهرت: اقامتگاههای عربی-مدرن آدرس: جزیرهی مصنوعی پالم جمیراساحل فیرمونت بر کل خط افق روبهروی مارینا دبی اشراف داردساحل فیرمومنت دپالم (Fairmont The Palm) بر کل خط افق شهر دبی در مقابل مارینا دبی اشراف دارد. پارک آبی آکواونچر بخشی از مجتمع وسیع آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm complex) است و به همین دلیل، امکانات کافی و نیمکتهای سایهباندار ساحلی در آن به تعداد کافی وجود دارد. ساحل نخل جمیرا که با نام پالم جمیرا نیز شناخته شده می باشد از دیگر سواحل محبوب و مشهرو دبی می باشد که در میان توریست ها و گردشگران و همچنین مردم ساکن در دبی بسیار شناخته شده می باشد. این ساحل بواسطه خلوت تر بودنش نسبت به دیگر سواحل محبوبیت بیشتری دارد و قابل ذکر است که در منطقه ای در محدوده میان برج العرب و پالم جمیرا واقع شده است. بهصورت کلی ساحل پالم جمیرا را نمیتوان ساحلی عمومی در نظر گرفت چرا که این ساحل در اختیار هتلها و ساکنین جزیره پالم جمیراست و ورود به آن برای عموم آزاد نیست. موقعیت قرارگیری این ساحل بین برج العرب و نخل جمیرا باعث شده تا از چشم ها پنهان بماند و نام دیگری هم از آن سر زبان ها افتاده است که به آن ساحل مخفی می گویند.

بله درست خواندهاید یک اقامتگاه در زیر دریا آن هم با تمام امکانات رفاهی و تفریحی. این جزیره فقط دارای بخش هایی از صخره های عمومی است و در آن به طور کلی ساحلی برای استفاده عموم وجود ندارد، زیرا این بخش ها به هتل ها و اقامتگاه ها خصوصی تعلق دارند. نقل و انتقالات مشترک فقط از هتل/ اقامتگاه دبی که در مرکز آن قرار دارد قابل انجام است. شاید تجربه حضور آبزیان در پارک آبی، شنا در کنار دلفینها و یا غذا دادن به سفرهماهیها از آن خاطرات ماندگاری شود که در سفر به دبی، فقط میتوانید در پارک آبی آکواونچر، تجربه کنید. با رفتن به این ساحل می توانید از تفریحات آن در کنار رختکن، سایه بان، شنا و … استفاده نمایید و قابل ذکر است برای شنا کردن در محدوده اجازه داده شده نگران نباشید زیرا غریق نجات های حرفه ای در آنجا حضور دارند تا در صورت نیاز سریعا” بتوانند به مردم کمک کنند. سلام این کشتی محیطی برای شنا کردن داره؟ با سوار شدن بر قایقهای چوبی سنتی و طی کردن مسیری ۱۰ دقیقهای و خنک در نهر بهسمت منطقه خور دبی به «الفهیدی» میرسید. این ساحل در میان مردم بومی دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی که باری تفریح به دبی سفر می کنند بعنوان یکی از جدید ترین سواحلی شناخته شده می باشد که در طی چندین سال اخیر ساخته شده و در دسترس بازدید کنندگان قرار گرفته است. این شیخ نشین تا مدت ها تحت الحمایه کشورهای ابر قدر منطقه بود تا اینکه در ابتدای قرن نوزدهم استقلال خود را به دست آورد و از آن تاریخ راه خود را به سمت پیشرفت با سرعت عجیبی طی می کند. تازه ترین موردی که به لیست برج خلیفه، کانال آبی دبی و برج العرب پیوسته، یک دریاچه دست ساز جدید است که به شکل دو قلب غول پیکر می باشد.

دریاچه القدره دبی به عنوان یک جواهرهای طبیعی در قلب بیابان، تجربهای بینظیر برای دیدن حیات وحش، لذت بردن از مناظر طبیعی زیبا، و سپری کردن وقتی آرام در طبیعت را به ارمغان میآورد. این دریاچه که از بالا مانند دو قلب دیده می شود، زیبایی زیادی دارد. بهترین زمان برای بازدید از دریاچه القدره در ماههای سرد از اکتبر است. این مجموعه ساحلی دارای انواع کافه ها و رستوران هایی است که مدل های متنوعی از غذاها و دسر ها در کنار نوشیدنی های لذیذ و گوارا را به مشتریان عرضه می کنند و همچنین در کنار این رستوران های استخرهایی قابل استفاده نیز برای بازدید کنندگات وجود دارند که با رزرو قبلی و پرداخت هزینه های جداگانه می توانید از آنها استفاده کنید. ساحل های دبی از محیطی تمیز با رسیدگیهای بسیار برخوردار هستند و امکانات خوبی در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند: کافه، حمام، رستوران و حتی سینما. جالب است بدانید که مسیر حرکت خودروها از تونلهای زیرزمینی بوده و بسیار جذاب و شگفت انگیز است. یکی از نکات جالب دیگر در مورد این دریاچه این است که درختان به نحوی در کنار آن کاشته شده اند که از بالا کلمه عشق را به نمایش می گذارند. برای دویدن یک بخش ویژه وجود دارد که آب های گرم در کنار آن قرار گرفته اند. در این ساحل امکاناتی مانند نجات غریق، بخش ویژه برای گرفتن دوش، سایه بان، اینترنت، رختکن و … این مکان برای پیک نیک های گروهی و عاشقانه نیز تجربه خاص و ویژه ای خواهد شد. در بخش بیزینس نیز امکان برگزاری جلسات و کنفرانسهای کاری به مسافران داده میشود که میتوانید در این راستا از فکس و فتوکپی نیز بهرهمند شوید. وسایل موجسواری در این بخش به مسافران داده میشود و پس از گفتن نکات آموزشی و امنیتی لازم، شما می توانید ماجراجویی خود را آغاز کنید.

پل ورسک در کجا قرار دارد؟ از مسیر سفر لذت ببرید یکی از نکات جالب درباره این ساحل این است که در آن چادرهایی با کولر وجود دارند که می توانید ساعاتی را در آن ها بگذرانید، البته باید برای آن ها هزینه جداگانه پرداخت کنید. همچنین در این مجموعه غریق نجات ها و نگهبان و مئولین حراست در طول تمامی ساعاتی که فعالیت ها ساحل در حال انجام می باشند از بازدید کنندگان محافظت می کنند و با خیال راحت می توانید در این مکان و مجموعه برای تفریح، گردش و لذت بردن از سفرتان حضور داشته باشید. در این طبقه، می توانید وارد عرشه تماشا شده و از نیمه منحنی موزه و مناظر پیش رو، لذت ببرید. به پناهگاه حیاتوحش راسالخور بروید و در یکی از سه مخفیگاه مخصوص پرندگان در این پارک، این موجودات صورتی و زیبا را تماشا کنید. در این رستوران، از کف تا سقف و از طریق همهی دیوارهای آن می توانید زندگی دریایی را در حال غذا خوردن تماشا کنید. بواسطه اینکه این ساحل بعنوان یکی از جدید ترین ساخته شده ها در دبی شناخته شده می باشد بهترین و به روز ترین تفریحات دریایی و ساحلی در این مجموعه قابل استفاده برای بازدید کنندگان و ساکنین دبی در دسترس می باشد و هر فرد و در هر سنی می تواند بسته به توانایی ها و علاقه مندی های خود از هر یک از تفریحات که مورد علاقه اش می باشد استفاده نماید، همچنین برای رفاه حال والدین در این ساحل مجموعه بازی مختص کودکان نیز وجود دارد که می توانید با اطمینان و خیال راحت کودکان خود را به مسئولین مربوطه بسپارید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.