این نکات دبی مال را بخوانید

 

مسجد ایرانیان بر دبی کجاست - عکس + آدرس و هر آنچه پی… با وجود این فروشگاهها، سیستی سنتر جزو ارزانترین مراکز خرید دبی به شمار میرود. کابین مشاهده (observation cabin): در کابین مشاهده، گردشگران میتوانند ارزانترین بلیطهای چرخ و فلک دبی را خریداری کنند که شامل مشاهده و لذت بردن از مناظر بالای چرخ و فلک میشود. چرخوفلک عین دبی ویژگیهای خاص بسیاری داشته که شامل ساختار کارایی و محل ساخت میشوند و به شرح زیر هستند. این پارک در حال حاضر تعطیل است، تا پایان ساخت کانال آبی دبی (قنات دبی المائیة) که در دست ساخت است، و به گفتهٔ مسؤلین تا نیمه سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داست. البته در نسخههای قدیمیتر آیفون که شارژر همراه با دستگاه درون جعبه ارائه میشد، بسته به بازار هدف، شکل ظاهری آداپتور شارژر متفاوت بود که منجر به تغییراتی در اندازهی جعبهی آیفونها نیز میشد، اما در حال حاضر دیگر خبری از شارژر نیست و جعبهی همهی مدلها یک اندازه است. امکان سرو غذا و نوشیدنی در این کابین وجود داشته تا بتوانید بهخوبی از مهمانان خود پذیرایی کنید.- کابین سلبریت پلاس: این کابین مشابه کابین سلبریت کلوپ است؛ اما امکانات بهتری را برای افراد در نظر گرفتهاند که از فضای بسیار خوب با منظرهای عالی برخوردار است و ظرفیت این کابین در حدود ۴۰ نفر خواهد بود. بهترین سواحل دبی همراه با آدرس، قیمت و امکانات معرفی شد تا در زمان سفر خود بتوانید بهترین انتخاب را برای استراحت در یکی از سواحل داشته باشید.

آکواریوم لاست چمبر یا آکواریوم دبی مال؟ در سالهای اخیر، دبی از طولانیترین زیپلاین شهری جهان، XLine، و شبیهساز پرواز A380 امارات در دبی مال استقبال کرده است. از مهمترین جاهای دیدنی دبی و نماد شهری دبی ، برج خلیفه است که ۸۲۹/۸ متر طول دارد و بلندترین ساختمان دنیا است. دبی شهری است که اگر به آن سفر کرده اید با مجموعه ای متنوع از تفریحات و جاذبه ها آشنا خواهید شد، اما آرگا پارک های آبی آن را به شما پیشنهاد می کند. تعداد اتاقهای داخلی زیاد است؛ اما زیاد جلبتوجه نمیکنند. ساحل السیف در گذشته محل پاتوق غواصان و ماهیگیران بوده است؛ علاوه بر این کشتیهای قدیمی در این ساحل وجود دارد که میتوانید از نزدیک آنها را ببینید. ۷ صفحۀ زیر در این رده هستند؛ این رده در کل ۷ صفحه دارد. اشاره نمود. در این بازار، ۲۹ رستوران و ۲۷ کافه وجود دارد که غذاها و نوشیدنیهای خاصی در آنها سرو میشود. دبی از مدرنترین شهرهای جهان است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. یکی از جاذبههای هیجان انگیز این شهر که به تازگی از آن رونمایی شده، چرخ و فلک غولپیکر عین دبی میباشد که رکورد بزرگترین چرخ و فلک جهان را از آن خود کرده است.

در این مکان کودکان می توانند مشغول سرگرمی شوند تا خانواده آن ها به راحتی از بازار خرید کنند. در پارک آبی لگولَند یک روز شاد و فراموش نشدنی را به همراه خانواده خود تجربه کنید. در این مکان رویایی و زیبا با دیدن دنیای رنگانگ گلها و گیاهان، به آرامش روحی میرسید و بدون شک حالتان خوب خواهد شد. جدای از اینکه این سازه چشم انداز فوق العاده ای از شهر را دارد. و در این بازارها، ادویه جات، صنایع دستی، لباس های زنگارنگ و زیبا و زیورآلات برای فروش وجود دارد. این رستوران پیشنهادی وسوسهانگیز برای کسانی است که به غذاهای پر ادویه و تندوتیز علاقه دارند. رستوران و کافههای زیادی در اطراف پارک جمیرا وجود دارد که میتوانید غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنید. این مرکز خرید دبی معماری به سبک قرنهای گذشته دارد که نمای آن را بسیار خاص و ویژه کرده است. ساخت این چرخوفلک را یک شرکت هلندی به نام Hyundai Engineering and Construction برعهده داشته و توانسته آن را طراحی و اجرا نماید. و عملیات اصلی ساخت و ساز از می ۲۰۱۵ کلید خورد. بنای یادبود یک شاهکار شگفت انگیز از نظر ساخت و ساز است ، هر پا چرخ ۱۲۶ متر ارتفاع دارد و به اندازه عجیب بلند است و جالب است بدانید جمع وزن هاب و دوک آن معادل چهار هواپیمای A380 است.

به طور مثال مرکز خرید امارات یکی از دیدنی های شهر دبی است که بنای زیبایی دارد و یکی از بزرگترین فروشگاهها در خاورمیانه است. برای این منظور کافی است وارد آکواریوم لاست چمبرز، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه شوید. یعنی شما علاوه بر خرید میتوانید در شهربازی سیاره طلایی که از جمله محبوبترین شهر بازیها در دنیاست، مشغول تفریح شوید. بنابراین اگر یکی از اهدافتان از سفر با تور، مخصوصاً تور 7 شب دبی این است که همه جاذبهها از جمله یزرگترین چرخ و فلک جهان را ببینید، فعلاً شرایط بازدید از چرخ و فلک فراهم نیست. این فرودگاه رتبه اول در جابجایی مسافران بین المللی، رتبه سوم در تعداد مسافران و رتبه ششم جابجایی بار در جهان را از آن خود کرده است. در وهله اول مجسمههای بزرگ، چراغهای کاغذی، گلهای چینی، توجه شما را جلب خواهند کرد و در ادامه متوجه لباس سنتی چینی میشوید، که همراه با گلسرهای محبوب و مشهور به فروش میرسند. البته، همیشه قرار نیست که این تفریحات مثل قدم زدن در طبیعت یا بازدید از بناهای تاریخی باشند، بلکه بازدید از چشم اندازها و بناهایی که ممکن است در مرحله اول بسیار ترسناک به نظر برسند هم جذابیت های خاص خود را خواهند داشت. برای رفتن به این ساحل کافی است در امتداد جادهی جمیرا قدم بزنید و به خیابان آل ثانیا بروید.

قدم زدن در بازار دبی را از دست ندهید! فرودگاه آل مکتوم همچنین مجهز به مسیرهای اختصاصی برای رفت و آمد تاکسی ها نقلیه است، همچنین این فرودگاه به شرکت های هواپیمایی خارجی اختصاص دارد و کلیه پروازهای داخلی کشور امارات در فرودگاه دبی صورت می گیرد. این کابین مناسب دورهمیهای دوستانه و خانوادگی است و سه نوع مختلف دارد. چون محصولات بیش از ۶۰۰ برند مختلف در این بازار، به فروش میرسند. گردشگران می توانند انواع برند های روز دنیا و بین المللی را در فروشگاه های این بازار تجاری یافت کنند. در اوتلت ویلیج بیش از ۴۵۰ برند معروف دنیا مانند دان هیل، کلوین کلین، و مایکل کورس را پیدا خواهید کرد. دبی مال در مجموعه برج خلیفه واقع شده است و با توجه به اینکه پاساژ بسیار بزرگی است، مسلماً تمام آنچه که در یک خرید خوب مد نظرتان است را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. هنگام سر خوردن از این سرسره ها، سرعتی بالغ بر 80 کیلومتر در ساعت خواهید داشت. از قبل به شما هشدار میدهند که با خوردن خوراک خرچنگ بابل به این غذا اعتیاد پیدا میکنید. البته دلیل محبوب بودن ساحل کایت را نمیتوان تنها به بادبادک هوا کردن در آن ربط داد، چون در این منطقه امکانات تفریحی و ورزشی مانند والیبال ساحلی، اسکیت و تنیس و اسکی روی آب و سایر بازیهای ورزشی موتوری نیز برای گردشگران ارائه میشود، خوردن غذاهای خوشمزه عربی و انواع نوشیدنیهای گرم و سرد در کافههای اطراف ساحل و تماشای برج العرب در کنار دریای زلال و تمیز از دیگر دلایلی هستند که اغلب افراد کایت را از بین سایر سواحل دبی انتخاب میکنند. کشور امارات سرمایه و امکانات خود را در اختیار این شرکت قرار داده و مهندسان خبره در این شرکت توانستهاند با کمک گرفتن از نیروهای زیاد از کشورهای مختلف، کار ساخت آن را به اتمام برسانند و آن را راهاندازی نمایند.

این مجموعه تنها یک مرکز خرید نیست و عده زیادی از گردشگران از آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی دیدن میکنند. شناخت بازارهای هدف، فهم فرهنگ و عادات مختلف مشتریان بینالمللی و تدارک استراتژیهای مناسب میتواند به کسب و کارها در دبی کمک کند. فرودگاه بینالمللی دبی، در حقیقت مسیر اصلی برای ورود سیاحتگران و گردشگران به این شهر است که به عنوان پر رفت و آمدترین فرودگاه در جهان شناخته میشود. در این شهر مجلل، ساخت و سازهای عجیبی مانند برج العرب ، شبه جزیره مصنوعی نخل جمیرا، برج خلیفه (بلندترین آسمان خراش جهان) آن را به شهرت رسانده است. عین دبی، ۸۲٫۴ متر (۲۷۰ فوت) بلندتر از های رولر، بلندترین چرخ و فلک گذشته جهان با ۱۶۷٫۶ متر (۵۵۰ فوت)، است که در مارس ۲۰۱۴ در لاس وگاس گشایش یافت. عین دبی، بزرگترین و بلندترین چرخ و فلک جهان است که در جزیره بلوواترز در نزدیکی مارینا دبی در امارات متحده عربی واقع شدهاست. بازار طلای دبی نه تنها یک مرکز تجاری پررونق در دبی به حساب مب آید بلکه به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بازار های جهان نیز شناخته می شود؛ به طوری که داد و ستد طلا در این بازار، در سال 2007 میلادی بالغ بر 5 میلیارد برآورد شده بود. از آن پس هر ساله در فصل زمستان، در ماههای ابتدایی سال میلادی به مدت بیش از یک ماه، فستیوال خرید در این شهر برگزار میشود. بانوان باردار می توانند از چرخ و فلک بخاطر چرخش آهسته آن به راحتی استفاده کنند. چرخ و فلک دبی دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشد، بازدید کنندگانی که از این چرخ و فلک دیدن می کنند باید به نکاتی که در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم توجه نمایید. رابطه برقرار کردن با اهالی شهر باعث میشود که آداب و رسوم و فرهنگ دبی را بیشتر بشناسید و سفری متفاوت را تجربه کنید.

بیش از ۹۰۰۰ تن فولاد برای ساخت این غول فولادی مورد استفاده قرار گرفته که ۲۵ درصد بیشتر از فولاد استفاده شده برای ساخت برج ایفل است. قطر قسمت مرکزی چرخ و فلک 6.5 متر است و از یک فولاد بسیار با کیفیت تشکیل شده که از آن در صنایع اتمی استفاده میکنند. گردشگران معمولا برای پرداختن به تفریحات و ورزش های آبی به ساحل ها مراجعه می کنند، اما ساحل کایت تفاوت عمده ای نسبت به دیگر سواحل دبی دارد، روزانه گردشگران بسیاری برای به هوا فرستادن بادبادک های خود به ساحل کایت مراجعه می کنند، همچنین برخی از افراد برای تماشای بادبادک ها این ساحل را انتخاب می کنند، وجود صد ها بادبادک بر فراز ساحل کایت، آن را به مکانی مناسب برای عکاسی تبدیل کرده است. ارزان ترین هتل های شهر در مناطق برج دبی و محل اقامت دیره یافت می شود، اما با نزدیک شدن به مرکز شهر و ساحل، هزینه افزایش می یابد. عین دبی در خط ساحلی زیبای شهر، مناظر لوکس دبی مارینا و چشم اندازهای رویایی از نقاط دیدنی مشهور مانند برج العرب، نخل جمیرا و برج خلیفه را به نمایش می گذارد. مراکز تفریحی و سرگرمی، کافهها و رستورانهای درجه یک، بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان از نظر پنلهای اکریلیک، بزرگترین شیرینیفروشی جهان، بزرگترین صفحه نمایش دیود نورگسیل زیستیک در جهان، پیست اسکی داخل سالنی، سینما، مرکز تفریحی مخصوص کودکان به نام کیدزانیا و… گفتنی است ابزار و وسایل مربوط به تفریحات اسکی در فروشگاههای اطراف پیست و همچنین مجموعه پیست اسکی دبی به فروش میرسد. به همین دلیل است که این شهر، پیست اسکی بسیار زیبا و مفرحی به نام پیست اسکی دبی را مهیا کرده تا به رویای بسیاری از مسافران و مهمانانش رنگ واقعیت ببخشد. اوتلت مال دبی در حقیقت بزرگترین مرکز خرید در این شهر است.

لازم به ذکر است گردشگران تور دبی می توانند ساعت خود را از نمایندگی های موجود در دبی مال خریداری کنند برخی از این نمایندگی ها عبارتند از رولکس، رادو، سواچ، تیسوت، اینترنشنال واچ کو و غیره. در ایستگاه یونیون از قطار پیاده شده و سوار قطارهای خط سبز رنگ مترو دبی واقع در زون پنجم شوید که به مقصد ایستگاه اتصالات در حرکت هستند. در مومبای چوک در پارکهای بالیوود دبی، میتوانید سوار تونل شبیهساز حرکت سه بعدی با ماموران ساختگی اینترپل شوید تا تبهکار مافیایی را که در خیابان های دبی در حال دویدن است، بگیرید. جالب است بدانید که تعداد 48 مسجد ویژه مسلمانان غیر عرب زبان در کل امارات متحده عربی در حال فعالیت است. مساجد همواره نیایشگاه مسلمانان بوده است که گنبد و مناره های آن به آسمان پر می کشد. بلیط کابین مخصوص دورهمیها یا social experiences ، برای دورهمی های دوستانه یا خانوادگی مناسب است و افراد بالای 21 سال می توانند آن را تهیه کنند. من بلیط رو تهیه کردم و واقعا ارزشش رو داشت. بلیط چرخ و فلک چشم دبی برای هر نفر 130 درهم معادل 36 دلار ( حدود یک میلیون تومان ) می باشد که در روز و شب متفاوت است . قیمت بلیط برای هر نفر 130 درهم معادل 36 دلار است. این بخش در هر سه ترمینال وجود دارد.

در نزدیکی چرخ و فلک چشم دبی هتل های لوکس و لاکچری قرار دارد که چشم انداز آنها به چرخ و فلک دبی و منظره بی نظیر از خلیج فارس است این هتل های شامل: هتل کاسارز، هتل رودا امواج سوئیت، شرایتون جمیرابیچ ریزورت، هتل جا اوشن ویو، هتل مارینا ویندهام، هتل روو دبی مارینا می باشد. با شروع جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۰ سرمایهداران و تاجران پولها و داراییهای خود را از این شهر خارج کردند که باعث شد اوضاع اقتصادی این شهر برای مدتی بحرانی بشود اما با دگرگونی فضای سیاسی، دوباره رونق خود را به دست آورد. اما این وبسایت در یک اعلانیه جدید اعلام کرد که این تعطیلی موقت تا ماههای تابستان نیز ادامه خواهد داشت. می باشند. البته باید بگوییم در هر کابین برای حفظ ایمنی افراد یک دستگاه مخابره داخلی، سنسورهای آتشنشانی و دوربینهای مداربسته و همچنین تجهیزات ایمنی، تجهیزات نجات، کپسولهای آتشنشانی و یک دستگاه الکتروشوک نیز وجود دارد. این چرخ و فلک زیبا و بزرگ، 28 کابین 25 نفره با ظرفیت مجموعا 700 نفر دارد. وزن هر کدام از اسپوکهای (پره چرخ) چرخ فلک دبی، 5 تن است و طول هر کدام از آنها بیشتر از یک زمین فوتبال است. شما می توانید به هر دو زبان انگلیسی یا فارسی صحبت نمایید. بازار عظیمی وجود دارد که انواع جواهرات و جواهرات فروشی را به فروش می رساند.

کارت قرمز مترو دبی، ۳ ماه از زمان صادر اعتبار داشته و قابلیت شارژ دارد. در ماه می 2015 بود که امارات از ساخت بزرگترین چرخ و فلک جهان خبر داد. آکواونچر که بارها به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی جهان معرفی شده دارای بزرگترین سرسرهی آبی جهان و سرسره ای ۳۰ متری است که در انتهای آن شما به درون لولهای شیرجه میروید که در آب های اطرافش پر از کوسه است. اوتلت استور ویلیج معماری بسیار ویژهای دارد که شما را در ابتدای بازدید از آن به شگفتی وا میدارد. برج العرب ۱۱۳٬۲۰۹ نفر جمعیت دارد. برج العرب (به عربی: برج العرب) یک منطقهٔ مسکونی در مصر است که در استان اسکندریه واقع شدهاست. این شهر دارای مجتمع های مسکونی دیواری است و شامل خدمات زیادی مانند: "بازار اژدهای چینی" ، مدارس و مهد کودک ها ، مراکز تجاری ، کلینیک های خصوصی ، مساجد و عبادتگاه ها می شود. در این چرخ و فلک شامل کابینهای رصد، کابینهای لانژ پلاس، کابینهای اسکای بار می باشد، این کابینها دارای امکانات متنوعی است، از امکانات این چرخ و فلک می توان به سیستم تهویه هوا، کفپوش چوبی، مبلمانهای نرم و راحت، میزها و وسایل دکوری زیبا و وای فای رایگان اشاره کرد. پکیجهای مختلفی برای پذیرایی از مهمانان آماده شدهاند که هر کدام از امکانات مختلف و قیمت متفاوتی برخوردار هستند. ماجراجویی در کشورهای مختلف و تماشای ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا یا مرتفع ترین برج های دنیا که به دست انسان ساخته شده، یکی از متفاوت ترین تفریحاتی است که هیجان آن برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.