معایب جاروبرقی بدون کیسه چیست؟


برای خانم هایی که بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند، خرید جاروبرقی می تواند کار آسانی باشد، اما زمانی که تصمیم به خرید این نوع لوازم برقی می گیریم، با موجی از انتخاب ها، ویژگی ها و برندهای مختلف مواجه می شویم که فرآیند خرید را تشکیل می دهند. . . خیلی سخت.

معمولا یکی از مشکلاتی که هنگام خرید جاروبرقی با آن مواجه می شویم این است که جاروبرقی کیسه دارد یا نه.

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید سطل زباله باید به آن توجه کرد این است که آیا این وسیله برقی مهم کیسه دارد یا خیر که در این مقاله قصد توضیح آن را داریم. قدرت آب یکسان و عملکرد این دو این دو نوع جارو بسیار شبیه به هم هستند و تنها در نحوه جمع آوری و نگهداری و نوع جمع آوری زباله و ضایعات با هم تفاوت دارند.

جاروبرقی بدون کیسه

جالب است بدانید که وکیوم مخزن یا وکیوم بدون کیسه نوع دیگری از وکیوم است که قبل از وکیوم کیسه ای اختراع شده است. اما نماینده بوش در ایران توجه به اینکه پس از اختراع جاروبرقی کیسه ای آلودگی ها به صورت دستی رفع شد، این نوع جاروبرقی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

هم اکنون این مدل به دلیل قدرت مکش بسیار زیاد، عدم نیاز به استفاده از کیسه و تخلیه آن، نگهداری آسان و نظافت کامل مخزن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در جاروبرقی های مخزن، گرد و غبار و زباله در مخزن پلاستیکی جمع آوری می شود که اغلب دیده می شود و با توسعه این دستگاه در مدل های جدید، محتویات مخزن فشرده می شود. این نوع جاروبرقی نیز توسط شرکت های مختلفی مانند بوش، سامسونگ، ال جی، فیلیپس و هیتاچی تولید و به فروش می رسد و مزایا و معایبی دارند.

مزایای جاروبرقی کیسه ای

باید بهداشتی باشد

به نگهداری زیادی نیاز ندارد

سازگاری بیشتری با فیلتر HEPA دارد

مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی

فیلتر هپا

فیلترهای هپا در هر دو نوع جاروبرقی استفاده می شوند، اما جاروبرقی های کیسه ای با فیلترهای هپا سازگاری بیشتری دارند زیرا فیلترهای هپا گزینه ای عالی برای جذب ذرات آلاینده در خانه هستند. به این ترتیب هر کدام از آنها قادر به جذب 99.97 درصد ذرات آلرژی زا و آلاینده هوا هستند.

فیلتر هپا

فیلترهای هپا در هر دو نوع جاروبرقی استفاده می شود، اما جاروبرقی های کیسه ای با فیلترهای هپا سازگاری بیشتری دارند زیرا فیلترهای هپا بهترین انتخاب برای جذب آلاینده های کوچک در خانه هستند. به این ترتیب هر کدام از آنها می توانند 99.97 درصد ذرات آلرژی زا و آلودگی هوا را جذب کنند.

عملکرد ضعیف جاروبرقی زمانی که کیسه پر است

به طور کلی با افزایش میزان گرد و غبار کیسه و پر شدن آن، قدرت مکش پاک کننده به شدت کاهش می یابد و بنابراین باید زمان بیشتری برای تمیز کردن سطح با پاک کننده صرف شود.

معایب جاروبرقی بدون کیسه

این نوع جاروبرقی ها نسبت به جاروبرقی های کیسه ای بهداشت کمتری دارند.خدمات جاروبرقی بوش

در جاروبرقی های کیسه ای می توان کیسه را پس از پر شدن تعویض و یا تخلیه کرد اما با این نوع جاروبرقی ممکن است هنگام تخلیه مخزن مقداری ذرات آلاینده وارد محیط شود.

معمولا در هر دو مدل جاروبرقی فیلتر وجود دارد که وظیفه آن جلوگیری از ورود گرد و غبار نرم و ریز می باشد. فیلتر اصلی معمولاً نیاز به تمیز کردن و تعویض دارد و در مدل کیسه ای بهترین عملکرد را دارد.

جاروبرقی های بدون کیسه برای افراد مبتلا به آلرژی یا آسم مناسب نیستند، زیرا مواد حساسیت زا در ظرف باقی می مانند و هنگام تخلیه مشکل ایجاد می کنند.

به طور کلی جاروبرقی بدون کیسه نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد و باید در تخلیه و برداشتن مخزن جاروبرقی بدون کیسه مهارت داشته باشید. گرد و غبار تولید شده باعث آلودگی محیط زیست می شود. بهتر است مخزن را خارج از اتاق خالی کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.