مطالعه مهاجرت و مهاجرت قبرس


روش های مختلفی برای مهاجرت  و خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. متقاضیان مهاجرت به این کشور می توانند از طریق روش مهاجرت کاری با پیشنهاد کار از سوی کارفرما در این کشور زندگی کنند. برای مهاجرت تحصیلی، نمره آیلتس بالای 5.5 کافی است. برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خرید ملک 300 هزار یورویی و یا ثبت شرکت با هزینه 200 هزار یورو ضروری است. متقاضیان می توانند پس از ازدواج نیز به قبرس مهاجرت کنند، اما باید توجه داشته باشند که ازدواج منجر به اقامت دائم نمی شود. بنابراین متقاضیان مهاجرت به قبرس باید بدانند که برای اخذ اقامت دائم قبرس ابتدا اقامت موقت دو ساله و سپس اقامت موقت سه ساله را اخذ کرده و سپس می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. شما عزیزان می توانید همیشه با موسسه ملک پور تماس گرفته و با کارشناسان این موسسه مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

روشی برای مهاجرت به قبرس نیز وجود دارد که اگر فردی فریلنسر باشد (مثلا شخصی که برای شرکتی در کشور دیگری طراحی سایت یا برنامه نویسی از راه دور انجام می دهد) و نشان دهد که درآمد ماهانه 3500 دارد. یورو (15% به علاوه برای همسر و 20% برای هر فرزند)، می تواند برای خود و خانواده خود در یونان اقامت داشته باشد. برای رفتن به این مسیر نیازی به مدرک زبان یا سرمایه گذاری ندارید. همچنین فرد باید قرارداد کاری خود را برای کار در خارج از قبرس ارائه دهد.

قبرس برای مهاجرت

قبرس یک کشور اروپایی است که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو قسمت قبرس شمالی که قسمت ترکی است و قبرس جنوبی که قسمت یونانی است تقسیم می شود. قبرس جنوبی یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و هدف اصلی این مقاله بررسی روش های مهاجرت به قبرس جنوبی می باشد. زبان های رسمی این کشور یونانی و ترکی است. یورو واحد پول رسمی قبرس است. جمعیت کل این کشور یک میلیون و دویست هزار نفر است که تقریباً 77 درصد از ساکنان این جزیره یونانی و تقریباً 18 درصد را ترک های قبرس شمالی تشکیل می دهند. این کشور همچنین دارای سیستم های مخابراتی پیشرفته ای مانند تلفن و اینترنت است. نرخ مالیات نیز در این کشور نسبتا پایین است و در برخی موارد مالیات اشخاص و شرکت ها با یک نرخ دریافت می شود. نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها در قبرس 12.5٪ است. البته افراد زیادی از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری به قبرس جنوبی مهاجرت می کنند و شرکت خود را به قبرس انتقال می دهند تا از این نرخ مالیاتی بهره مند شوند.

مقایسه مهاجرت قبرس شمالی و قبرس جنوبی

اگر قصد مهاجرت به قبرس را دارید، باید بدانید که قبرس از دو بخش با ویژگی های بسیار متفاوت تشکیل شده است. بنابراین ابتدا قبرس شمالی و قبرس جنوبی را برای مهاجرت مقایسه کنید و سپس بهترین نقطه قبرس را برای اقامت و مهاجرت انتخاب کنید. اولین نکته برای مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی از نظر مهاجرت، بحث در مورد موقعیت هر یک از این مناطق است.

مهاجرت از طریق کار به قبرس

مهاجرت کاری به قبرس امکان پذیر است. شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی به گونه ای است که افرادی که کارفرما دارند می توانند با اخذ ویزای کار در این کشور شرایط مهاجرت به قبرس را انجام دهند. افراد برای دریافت ویزای کار و ویزای کار در قبرس باید درخواست کار مهر و موم شده خود را که توسط وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی این کشور تایید و تایید شده است به همراه سایر مدارک به سفارت قبرس تحویل دهند. . یکی از شرایط مهاجرت به قبرس از طریق استخدام این است که این استخدام ابتدا باید توسط وزارت مهاجرت بررسی و نظارت شود زیرا باید ثابت شود که متقاضی استخدام در قبرس وجود ندارد و باید بروند. مشکل، این کار به خارجی ها پیشنهاد شد.

مهاجرت به قبرس برای تحصیل

مهاجرت به قبرس  شمالی از طریق ویزای تحصیلی و تحصیلی امکان پذیر است. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به قبرس که به عنوان دانشجوی بین المللی شناخته می شوند و از خارج از اتحادیه اروپا هستند باید برای تحصیل در این کشور درخواست ویزای تحصیلی کنند. بنابراین ویزای تحصیلی قبرس فقط برای دانشجویان غیر اروپایی است. در این کشور می توانید در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تحصیل کنید. افراد می توانند پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی را در دانشگاه های مختلف قبرس دریافت کنند. نیکوزیا، دانشگاه معروف و رده بالای اروپا که در قبرس واقع شده است، به دلیل استانداردها و مدارک بالای علمی مورد تایید اروپا، آمریکا، کانادا و کشورهای پیشرو در جهان است. این دانشگاه شرایط خوبی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند و افراد سایر کشورها می توانند در رشته های مختلف از جمله حسابداری، روانشناسی، مهندسی، پزشکی، بازرگانی، هنر و موسیقی و غیره در این دانشگاه تحصیل کنند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.