بالاخره بن بست سریال «هفت» را حل کرد؟


گره کور سریال «هفت» باز شد؟

با روی کار آمدن سریال هفت، یکی از پرطرفدارترین سریال های شبکه نمایش خانگی، به اکران نزدیک می شود. اما به نظر می رسد در این دو سال مشکلات کمتر از حد انتظار بوده است. اگر به نظر می رسد گره کور «هفت» باز شود و خود کارگردان مدعی است که انتظار نداشت سریالش با حداقل چک پخش شود.

به گزارش ایسنا، درام «هفت» به نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده به زودی روی آنتن یکی از تریبون های شبکه داخلی سیما می رود. این دومین تجربه کاری این کارگردان در صنعت سینمای خانگی محسوب می شود که پیش از این سریال «کرگدن» و این سریال را تولید کرده است.

سری هفت پس از رفع مشکلات مربوط به مجوز با ساترا در ماه آگوست منتشر خواهد شد. به نظر می رسد «هفت» با موانع زیادی روبرو بوده است، مشکلاتی که هر از چند گاهی پخش آن را به تعویق می اندازد، اما اخیرا این کارگردان اعلام کرده که باور نمی کند شاید 6 دقیقه از 20 قسمت این اثر تست نشده باشد. .

به نظر می رسد داستان این مجموعه اقدامات عمومی جای نگرانی دارد و اکنون با توجه به نظارت محدود بر پخش، گامی رو به جلو برای کنترل پخش صوتی و نامحسوس محسوب می شود. دنیای کامپیوتر

در کنار آن، در حالی که پیش بینی می شود «هفت» از هفت قسمت ساخته و پخش شود، گفته می شود بنا به دلایلی باید 20 قسمت باشد.

داستان «هفت» حول محور درآمدزایی هفت دانش آموز بیراهه می چرخد. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد ژانر اجتماعی اکشن به صفحه اصلی بازگشته است. علاوه بر این سریال (هفت)، سریال هایی مانند «عقرب عاشق»، «زخم کاری 2»، «بازنده»، «آمستردام» و «هییت گمشده» نیز در قالب های مشابه بر روی پلتفرم ها موجود است یا برای شما پخش می شود.

تولید سریال «هفت» از سال 2019 آغاز شد و در ژوئن 1400 به پایان رسید. زمانی که اعلام شد این سریال اکران می شود اما با تاخیر مواجه شد، حالا بعد از دو سال روی آنتن تلویزیون می رود.

از سوی دیگر، سریال «هفت» را می توان تجربه ای جدید در زمینه تعامل سترا با تهیه کنندگان پروژه های شبکه تلویزیونی خانگی دانست; چرا که به گفته کارگردان، اعضای شورای محلی زمان خاصی را برای تماشای یک ثانیه اختصاص دادند و در نهایت راه حلی برای انتشار فعالیت با کمترین ضرر پیدا کردند.

این سریال یک سریال پربازیگر محسوب می شود. سریالی که رضا کیانیان، نیکی کریمی، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی و مینا ساداتی جلوی دوربین رفته اند.

نیکی کریمی، یکی از بازیگران اصلی هاف، پیش از این برای همکاری با شبکه نمایش خانگی در سریال هایی مانند یاغی، آقازاده و دقیقه حضور داشته است.

همچنین رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سریال های شهرزاد 2 و 3، شاهگوش، کلب یچی، سیوش و بی تو میمیرم هم اکنون در سریال «هفت» بازی می کند. بار ششم زمان با پروژه در شبکه برای همکاری در خانه نشان داده شده است.

مهدی هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون سابقه بازی در سریال های گلشیفته و شبکه زنان راز قبل از سریال هفت را دارد.

لوگوی سریال هفت مدت هاست که با عنوان «به زودی» روی پرده های پلتفرم پخش می شود و حالا با اظهار نظر کارگردان، شاید بتوان کار کیرش اسدی زاده را یکی از مهم ترین آنها دانست. . سریال جدیدی از شبکه ملی تلویزیون در حال پخش است

مشاهده متن کامل:https://tmk.ir/series/101699

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.