بررسی ویژگی های قهوه ساز


اینها پلتفرم هستند. همانطور که می دانید به طور کلی به دستگاهی که برای تهیه قهوه استفاده می شود قهوه ساز می گویند، اما این اصطلاح اغلب برای قهوه سازهای برقی مناسب برای تهیه قهوه فیلتر (اصطلاحاً قهوه فرانسوی) به کار می رود.

هنگام خرید قهوه ساز به نکات زیر توجه کنید:

· انرژی

یکی از مهم ترین عناصر در انتخاب و خرید قهوه ساز، مصرف برق دستگاه است. در نظر داشته باشید که هر چه مصرف برق دستگاه بیشتر باشد، آب موجود در مخزن بیشتر به نقطه جوش می رسد.

· خاموش و روشن شدن خودکار

شاید برای شما جالب و راحت باشد که قهوه ساز برقی قابل تنظیم می تواند به طور خودکار هنگام بیدار شدن از خواب قهوه درست کند. برای این کار کافی است شب قبل با فشردن چند کلید همه چیز را تنظیم کنید و صبح روز بعد از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید.

عملکرد خاموش شدن خودکار برای کسانی که صبح زود از خانه خارج می شوند و فراموش می کنند قهوه ساز را خاموش کنند بسیار مهم است و در انتخاب و خرید دستگاه قهوه ساز فاکتور مهمی است.

· قابلیت تولید کف شیر

اگر به نوشیدنی هایی مانند کاپوچینو و لاته علاقه دارید، می توانید قهوه ساز با قابلیت تولید کف شیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فشار بخار در دستگاه های قهوه ساز متفاوت است و هر چه مقدار آن بیشتر باشد، کف خامه یا شیر بهتر است.

· فشار بخار

فشار کم بخار می تواند به قهوه طعم تلخ و قوی بدهد. فشار بخار مناسب در تجهیزات با کیفیت بالا معمولاً 14 تا 19 بار است. البته این فشار برای برندهای مختلف متفاوت است و دستگاهی با فشار 19 بار می تواند مانند دستگاه رده بالا با فشار 15 بار باشد.

· فیلتر

فیلترها یا یکبار مصرف هستند یا دائمی. فیلتر یکبار مصرف یا فیلتر کاغذی به راحتی قابل تعویض است و پس از استفاده نیازی به تمیز کردن ندارد، اما از آنجایی که فیلتر دائمی مقرون به صرفه تر است، اغلب از آن استفاده می شود. البته فیلتر دائمی باید بعد از هر بار استفاده شسته شود.

لینک مقاله: https://www.entekhabcenter.com/coffee-maker-price

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.