روش تزریق چربی به واژن


زیبایی اندام تناسلی جایگاه مهمی در دنیای زیبایی و پزشکی زنان است، از این رو امروزه از روش های مختلف و روش های مختلف علم پزشکی برای بهبود سلامت و زیبایی اندام تناسلی استفاده می شود. تزریق چربی واژن یکی از رایج ترین روش های زیبایی اندام تناسلی است که در سال های اخیر مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این روش بخوانید. با دکتر زنان و زایمان مشهد همراه باشید.


نحوه تزریق چربی به اندام تناسلی زنان

به طور کلی باید بگوییم که معمولا خانم ها به دلیل مسائل مختلفی مانند افزایش سن، زایمان، رژیم های غذایی شدید و کاهش وزن شدید، دچار مشکلاتی مانند افتادگی و شلی پوست در ناحیه تناسلی یا چین و چروک می شوند. در این ناحیه باید تزریق پرکننده هایی مانند چربی و ژل راه حل مهم و موثری است که می تواند باعث جوانسازی، رفع تیرگی یا چاق شدن و رفع چین و چروک در این افراد شود. فیلرهای مورد استفاده در جوانسازی واژن شامل دو دسته از ژل ها و پمادها هستند و هر کدام با وجود شباهت های فراوان دارای تفاوت های مشخصی هستند.

برای تزریق چربی به واژن، از چربی بدن خود استفاده می شود. ابتدا با بی حسی موضعی مقدار بهینه چربی از ناحیه شکم، پهلو یا کناره ران ها استخراج می شود و پس از شستشو و جداسازی بهترین بافت سلول چربی و در واقع نانو چربی، بافت مناسب برای تزریق آماده می شود. تزریق چربی سرعت واکنش و حساسیت بافتی کمتری دارد و عوارض آن در مقایسه با تزریق ژل واژینال بسیار کمتر بوده و ماندگاری آن نیز بیشتر است.

به طور کلی معمولا در دو تا سه ماه اول پس از تزریق، تنها 30 درصد چربی تزریق شده به آلت تناسلی جذب می شود. به گفته دکتر. به گفته ریحانه رمضانی نژاد، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی و جراح زیبایی ناحیه تناسلی، معمولا دو راه کلی برای حل این مشکل وجود دارد. روش اول تزریق چربی بیشتر از مقدار لازم به بیمار است تا جذب آن کاهش یابد. در محلول دیگری می توان بخشی از چربی را فریز کرد و پس از سه ماه برای تزریق مجدد استفاده کرد.

فواید روغن کاری واژن

تزریق چربی واژن علاوه بر جوانسازی این قسمت از بدن، فواید دیگری و البته کاربردهای دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به تغییر اندازه و حجم لابیا بزرگ، درمان آتروفی واژن و سفت شدن ناحیه تناسلی اشاره کرد. ، درمان خشکی واژن، درمان ناباروری در ناحیه، کشیدگی واژن و جوانسازی و روشن شدن پوست ناحیه تناسلی و .... تزریق چربی کمترین میزان حساسیت را در انسان ایجاد می کند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد به جای تزریق ژل، تزریق چربی را برای ناحیه تناسلی خود انتخاب می کنند و در حین آن شاهد خونریزی نخواهید بود. علاوه بر این می توانید نتیجه را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تزریق چربی به واژن می تواند لذت رابطه جنسی را تا حد زیادی افزایش دهد.
برای تزریق چربی به واژن در مشهد کلیک کنید.

عوارض تزریق چربی واژن

طبیعی است که این روش مانند تمام روش های درمانی و زیبایی در دنیای پزشکی عوارض خود را دارد. عوارض تزریق چربی واژن می تواند شامل التهاب، تورم، درد، کبودی یا در برخی موارد عفونت باشد. به یاد داشته باشید که انتخاب پزشک متخصص و حرفه ای در این زمینه موضوع بسیار مهمی است که می تواند احتمال و خطر بروز چنین مشکلاتی را کاهش دهد.

همچنین داشتن محیطی بهداشتی و تمیز برای این تزریق بسیار مهم است. توصیه ما این است: اگر بعد از تزریق چربی دچار درد شدید یا عفونت شدید، حتماً آن را با یک متخصص در میان بگذارید تا از خطر بالاتر جلوگیری کنید. ضمناً باید دقت شود که قبل از تزریق چربی در صورت وجود التهاب به طور کامل درمان شود تا در محل تزریق چربی التهاب ایجاد نشود.

ماندگاری اثر تزریق چربی واژن

تزریق چربی ناحیه تناسلی یکی از روش های زیباسازی ناحیه تناسلی است که طی سالیان متمادی طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که خانم ها به دلیل عوامل مختلفی مانند زایمان، افزایش سن و غیره با مشکلاتی مانند آکنه یا جوش مواجه می شوند، این روش برای جوان سازی و روشن شدن پوست تناسلی راه حلی مفیدی محسوب می شود. یکی از مهمترین مزایای تزریق چربی در ناحیه تناسلی نسبت به تزریق ژل در ناحیه تناسلی این است که باعث کاهش حساسیت بافت می شود و طول عمر چربی تزریق شده در این روش بسیار بیشتر است.

با توجه به تاثیر طولانی مدت تزریق چربی بر اندام تناسلی زنان، حدود 30 درصد چربی در دو تا سه ماه اول جذب می شود و دو راه حل برای این مشکل وجود دارد:

در اولین تزریق، بیش از نیاز بیمار تزریق می شود

راه حل دوم فریز کردن مقداری از چربی است و اگر بعد از سه ماه به آن مقدار چربی نیاز باشد، می توانند از آن بافت چربی برای تزریق مجدد به بیمار استفاده کنند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.