12 نکته و توصیه مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک


ماشین لباسشویی در مقایسه با سایر لوازم خانگی که فقط برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود و البته در مدل های متنوعی عرضه می شود، یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در اکثر خانه ها است. در واقع هر ماشین لباسشویی دارای مجموعه ای از ویژگی های خاص است که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. در این مقاله به تفصیل این موضوع توضیح داده شده است.

12 نکته مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید نکات مهم زیر را بدانید:

1- اولین و مهمترین نکته در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی، توجه به استاندارد انرژی و برچسب آن است. هرگز بدون در نظر گرفتن این عوامل تصمیم نگیرید. این دستگاه تقریباً یک یا دو بار در هفته استفاده می شود. بهتر است قبل از خرید ماشین لباسشویی به پارامترهای اصلی توجه کنید.

۲- ظرفیت ماشین لباسشویی را با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان لباس های شسته شده در هر بار انتخاب کنید و هنگام خرید ماشین لباسشویی حتما به این وضعیت گوش دهید.

3- ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک معمولا با ظرفیت حداکثر 5، 6، 7 و 8 کیلوگرم ساخته می شوند.

4- البته میزان پولی که برای خرید ماشین لباسشویی در نظر می گیرید یکی از مهم ترین عوامل تصمیم گیری در انتخاب است. اما باید توجه داشته باشید که با کمی افزایش این مقدار می توانید گزینه بهتری به دست آورید.

5- وجود برنامه های مختلف در ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع و جنس لباس برنامه شستشو را انتخاب کنید و در نتیجه به نتیجه بهتری برسید. علاوه بر برنامه های از پیش تعیین شده، برخی از دستگاه های جدید این امکان را به شما می دهند که برنامه شستشو را مطابق با خواسته خود پیکربندی کنید. اگر چنین مهارت و حوصله ای برای کاری دارید، بدانید که خرید ماشین لباسشویی با این ویژگی ها خالی از لطف نیست.

6- ورودی آب سرد و گرم یا یک ورودی: اگر ماشین لباسشویی نزدیک شیر آب گرم قرار دارد، خرید دستگاهی با دو ورودی آب یا دو شیر را به شما پیشنهاد می کنیم. بنابراین اگر لباس ها در دمای بالاتری شسته شوند، مقداری از آب گرم از شیر آب گرم عبور می کند و انرژی کمتری مصرف می شود، زیرا در غیر این صورت عناصر دستگاه باید از دمای آب مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

7- سرعت خشک کن که بر حسب واحد دور در دقیقه تعریف می شود از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی است. بسته به اینکه ترجیح می دهید لباس هایتان را چگونه خشک کنید یا از ماشین لباسشویی بیرون بیاورید، بهتر است ماشین لباسشویی با چرخه خشک شدن طولانی تری را در صورت نیمه خشک یا خشک انتخاب کنید.

8- ماشین لباسشویی های ایرانی معمولا سیکل خشک شدن 500، 600، 700 یا 800 دارند که این تابع در ماشین لباسشویی های خارجی 600، 800، 1000، 1200، 1400 یا 1600 می باشد. این اعداد البته حداکثر سرعت را نشان می دهند که یک ماشین با سرعت خشک شدن 1200 می تواند با سرعت های 600، 800، 1000 هنگام خشک کردن لباس کار کند.

9- در روز اول استفاده در معرض خطر خرابی هستند! اما یک فاکتور مهم در این زمینه مدت گارانتی و نوع خدمات پس از فروش است که می توانید در هنگام خرید ماشین لباسشویی به این لحظه توجه کنید.

10. بیشتر ماشین لباسشویی ها 60 سانتی متر عرض و 85 سانتی متر ارتفاع دارند قبل از خرید ماشین لباسشویی محل مناسبی را برای نصب آن تعیین کنید.

11- هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی چه ویژگی هایی را برای شستشو به شما ارائه می دهد. دوش گرفتن با آب سرد، دوش گرفتن با آب با دمای پایین و امکان تنظیم تعداد دفعات شستشو در دقیقه از موارد مفیدی است که می تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد.

12- خودروهایی که در جلو هستند نسبت به خودروهایی که درهای بالایی دارند آب بسیار کمتری مصرف می کنند. برخی از انواع ماشین لباسشویی های درب ورودی در مقایسه با سایر ماشین های لباسشویی تنها 33 درصد آب مصرف می کنند. پس هنگام خرید ماشین لباسشویی به میزان مصرف آب ماشین لباسشویی توجه کنید. بهتر است لباس ها را در ماشین های لباسشویی با درب جلو بشویید.

برای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نماییید.
https://paydarservice.org/تعمیر-لباسشویی-بوش/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.