آموزش تعویض و تعمیر شیلنگ جاروبرقی


لوله جاروبرقی یکی از قطعات جاروبرقی است که مقاومت زیادی دارد و خراب شدن آن بسیار سخت است و بعد از این خرابی لوله جاروبرقی نیاز به تعمیر دارد! اما معنای این عبارت این نیست که او برای شکست نیاز به شرایط سختی دارد! به عنوان مثال، البته اگر شیلنگ با جسم تیز برخورد کند، ممکن است پاره شود! بنابراین با وجود عمر مفید آن، نحوه صحیح استفاده از جاروبرقی شرط مهم نگهداری لوله است.

اما اگر شیلنگ جاروبرقی شما به دلایلی آسیب دیده و شکسته است، جای نگرانی نیست چرا که در این گزارش آریابکار، همراه با تکنیک های مجموعه، قصد داریم نحوه تعمیر شلنگ را به شما بگوییم. به طوری که شما می توانید به راحتی با ابزار تعمیرات ساده در منزل تعمیر کنید با فروشگاه آنلاین قطعات لوازم خانگی رترو پارت همراه باشید.

تست ارزش لوله شیلنگ

قبل از یادگیری نحوه تعویض و تعمیر شیلنگ جاروبرقی، بهتر است یک نکته مهم را بدانید که ما به عنوان دوستان همیشگی باید توضیح دهیم. این نکته در مورد اهمیت تعمیر و یا تعویض لوله خرطومی می باشد که در زیر قدم به قدم به شما آموزش می دهیم:

ابتدا شلنگ را از جاروبرقی خارج کنید.

لوله ای که در نظر دارید را به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید.

اگر لوله شلنگ در قسمت های 1 و 6 ( ابتدا و انتهای لوله ) شکسته شود، البته ارزش تعمیر دارد. در این مورد توصیه می کنیم با استفاده از این آموزش، لوله خرطومی را تعمیر کنید.

اما اگر پارگی لوله خرطومی در قسمت 2، 3، 4، 5 باشد، پیشنهاد می کنیم لوله شلنگ را تعویض کنید! زیرا ارتفاع لوله خرطومی کاهش می یابد و در نتیجه هنگام استفاده از جاروبرقی دچار کمردرد و ستون فقرات می شوید که برای سلامتی شما بسیار مضر است.

بنابراین اکنون اهمیت شلنگ جاروبرقی را می دانید و به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا شیلنگ خود باید تعمیر شود یا خیر. در ادامه با نحوه تعویض و تعمیر شیلنگ جاروبرقی آشنا می شوید.

علائم هشدار دهنده خرابی شلنگ

همانطور که می دانید پمپ لاستیکی یکی از قطعات مهم جاروبرقی است که نقش مهمی در میزان نظافت و انتقال ذرات گرد و غبار در مخزن و به دلیل انتهای آن دارد. عمر مفید، می تواند فرسوده شود، پاره شود و آسیب ببیند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر شلنگ آسیب ببیند و از آن استفاده کنیم چه آسیب جدی به لوله وارد می شود؟ آسیب هایی که این قطعه می تواند به جاروبرقی شما وارد کند معمولاً با قیمت بالاتری پرداخت می شود.

در زیر قصد داریم عوارض استفاده از شیلنگ های فرسوده از جمله:

فشار موتور.

قدرت مکش جاروبرقی کاهش می یابد.

گرمای بیش از حد جاروبرقی.

نرخ تعویض شلنگ جاروبرقی

اگر لوله جاروبرقی را به دقت بررسی کنید و احساس کنید که لوله به درستی ثابت نشده است، در قسمت بعدی نحوه تعویض لوله جاروبرقی را به شما نشان خواهیم داد دستورالعمل زیر برای تعویض لوله:

1. ابتدا لوله شلنگ را از طریق کوپلر از بدنه جاروبرقی جدا کنید

2. حالا از یک پیچ گوشتی نسبتا کوچک برای برداشتن زانویی شلنگ استفاده کنید.

3. اکنون می توانید بازوی برف پاک کن را بردارید.

4. شیلنگ با کیفیت مناسب را از یک فروشگاه مجاز در شهر یا محله خود خریداری کنید.

5. لوله خرطومی جدید را با استفاده از پیچ گوشتی مناسب به پاک کننده جاروبرقی وصل کنید.

6. حالا می توانید تست کنید که آیا سوراخ هوا در لوله لوله وجود دارد یا خیر. اگر نشت خاصی وجود نداشته باشد، می توانید به راحتی از پاک کننده برای استفاده روزانه استفاده کنید.

تعویض شلنگ ماشین لباسشویی ال جی

اگر به هر دلیلی لوله خرطومی جاروبرقی ال جی شما آسیب دیده و قابل تعمیر نیست، می توانید با استفاده از آموزش فوق، لوله خرطومی جاروبرقی ال جی خود را تعویض کنید. آموزش فوق راه حل مشکل شماست و نیازی به آموزش جداگانه دیگری ندارید.



فرآیند تعویض شیلنگ جاروبرقی ال جی با فرآیند تعویض زانویی جاروبرقی پارس خزر ٢٢٠٠ متفاوت است. این فرآیند برای همه جاروبرقی ها یکسان است. به این دلیل که طراحی همه جاروبرقی ها یکسان است، اما تنها از نظر کیفیت و قدرت با هم تفاوت دارند، بدون اینکه بر روند تعویض شیلنگ تأثیر بگذارند. اما اگر جاروبرقی پارس خزر دارید. از این طریق می توان شلنگ را به جاروبرقی تبدیل کرد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.