مزایای خرید ملک در قبرس شمالی


مزایای خرید ملک در قبرس شمالی و نحوه خرید ملک با کیفیت در این جزیره زیبا بحث اصلی ما در این مقاله خواهد بود. موقعیت عالی قبرس، به خصوص قسمت شمالی آن، بسیاری از مردم را به خرید سرمایه گذاری املاک و مستغلات در این منطقه سوق داده است. اما در این بین بسیاری از افراد در مورد خرید ملک در قبرس تردید دارند. با ما همراه باشید تا با بررسی مزیت های خرید خانه در قبرس شمالی به این شک پایان دهیم.

چرا خرید خانه در قبرس شمالی سودمند است؟

بازار املاک قبرس شمالی کمترین قیمت را برای فروش ملک در منطقه مدیترانه ارائه می دهد. این عبارت کوتاه به مهم ترین مزیت های خرید ملک در قبرس اشاره دارد. اگر تصمیم به سرمایه گذاری در منطقه اروپا دارید و می خواهید با خرید ملک ساخته شده در این کشور رویایی جایگاهی را به دست آورید، در خرید خانه تردید نکنید.

املاک زیادی برای فروش در قبرس شمالی وجود دارد. این بدان معناست که در قبرس شمالی با هر بودجه ای می توانید ملکی خوش ساخت داشته باشید. ممکن است فکر کنید که این عبارات تبلیغاتی غیر واقعی هستند که سعی می کنند توجه شما را به قبرس جلب کنند.

اما نگران نباشید. خرید ملک در قبرس دیگر یک رویا نیست. با خرید در این منطقه، سود عالی; شما از امنیت مالی زندگی در قبرس بهره مند خواهید شد. اما اینها تنها بخشی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی است. مزایای دیگر در زیر ذکر شده است.

خرید خانه در مدیترانه با کمترین قیمت

همانطور که می دانید قبرس به دلیل اختلاف بر سر مالکیت به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود. اگرچه در قسمت جنوبی قبرس شاهد توسعه و پیشرفت بیشتری هستیم، اما این قسمت به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا قیمت بالایی را برای خرید و فروش املاک و مستغلات ارائه می دهد.

قیمت ملک در ترکی قبرس شمالی بسیار پایین و کاملا مقرون به صرفه است. اگر تصمیم به زندگی و کار در قبرس دارید، خرید ملک برای شما راحت تر خواهد بود. زیرا با درآمد یورو فرصت بیشتری برای خرید ملک با کیفیت خواهید داشت.

برخلاف قبرس جنوبی که قیمت ملک بسیار بالاست، در قبرس شمالی و سایر شهرها شرایط بسیار ساده ای برای خرید ملک آزاد ارائه می شود. در واقع دولت قبرس با ایجاد قوانین ساده و ارائه وام مسکن سعی در تسهیل خرید ملک برای ساکنین این منطقه داشته است.

اخذ اقامت دائم قبرس

خرید ملک در قبرس شانس شما را برای داشتن خانه دائمی افزایش می دهد. این یکی از مهمترین مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی برای افرادی است که قصد مهاجرت از ایران را دارند. با خرید ملک مسکونی به ارزش بیش از 300000 یورو و مساحت بیش از 100 متر، یک سال به طور موقت در کشور اقامت خواهید داشت. پس از آن سه سال اقامت در قبرس مطابق با قوانین کشور قبرس در رابطه با اعطای اقامت از طریق سرمایه گذاری در ملک منجر به اعطای اقامت دائم در این کشور می شود.

افرادی که پول کافی دارند می توانند با خرید ملکی به ارزش 2 میلیون یورو پاسپورت قبرس دریافت کنند. حتما از تعداد ستاره ها شگفت زده شده اید! اما زمانی که دولت قبرس وام های بدون بهره و بلندمدت به خریداران املاک و مستغلات می دهد تعجب آور نیست. زمانی که وام دریافت می کنید و آن را به طور منظم پرداخت می کنید، فرصت اقامت در کشور اروپایی قبرس را نیز به دست می آورید و از این پس می توانید بدون ویزا به بسیاری از کشورهای معروف دنیا سفر کنید.

افزایش سرمایه در یک سال

برای خریداران و سرمایه گذاران عمومی، نرخ رشد ساخت و ساز مسکونی در کشور بسیار مهم است. اگر می دانید که ساخت و ساز خانه در قبرس سالانه بین 5 تا 12 درصد افزایش می یابد، در خرید ملک در این منطقه تردیدی نخواهید داشت. می توانید تصور کنید که با افزایش و افزایش قیمت ها، خرید و فروش املاک و مستغلات مانند ایران دشوار می شود. این بدان معناست که هنگام فروش ملک در قبرس هیچ مشکلی نخواهید داشت. زیرا شما همیشه آماده سرمایه گذاری در ملک خود هستید. این نکته را می توان مهمترین مزیت خرید ملک در قبرس شمالی euromy دانست.

پتانسیل توسعه سیاسی و اقتصادی قبرس شمالی

همانطور که قبلاً ذکر شد، قبرس شمالی و جنوبی به دو منطقه کاملاً مجزا با دولت های جداگانه تبدیل شدند. قبرس جنوبی یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و در آینده نزدیک در لیست کشورهای شنگن قرار خواهد گرفت. اما این امید وجود دارد که در چند سال آینده این دو قسمت قبرس با هم متحد شوند.

مطالب مرتبط: ایده هایی برای خرید ملک در قبرس

با این حال، خرید ملک در قبرس شمالی می تواند مزایای خرید ملک در قبرس جنوبی را نیز به شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که اتحاد دو قسمت قبرس، امکان خرید ملک و سرمایه گذاری را محدود می کند. زیرا ناگهان قبرس شمالی نیز به عضویت اتحادیه اروپا درآمد و از قوانین آن در زمینه سرمایه گذاری در املاک پیروی می کند.

پرداخت مالیات کم نسبت به سایر کشورهای اروپایی

برای کسانی که قصد خرید ملک تجاری و راه اندازی کسب و کار در قبرس را دارند، خرید ملک در قبرس شمالی مزایای زیادی خواهد داشت. زیرا نرخ مالیات در این کشور بسیار پایین است. ممکن است تعجب آور باشد، اما قانون پرداخت مالیات دارایی تجاری در قبرس شمالی اخیراً افزایش یافته است و باعث شده است که این نرخ در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی کاهش یابد.

از امکانات رفاهی قبرس لذت ببرید

قبرس شمالی در مقایسه با ترکیه و سایر کشورهای همسایه از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار است. به خصوص اگر بعد از خرید خانه بتوانید در این زمینه شروع به کار کنید. با این حساب می توانید از امنیت بالای جزیره، امکانات رفاهی زیاد و آب و هوای بی نظیر در فصول مختلف بهره ببرید.

اخرین حرف

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی فراتر از آنچه در این مقاله ذکر شده است. قبرس شمالی بهترین مکان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این منطقه علاوه بر اقتصاد پویا و پتانسیل رشد بالا، دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی نیز می باشد. این جزیره با ایران فاصله کمی دارد. شما به راحتی می توانید با هواپیما یا سیستم حمل و نقل زمینی بین این دو کشور حرکت کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.