متن را خلاصه یا بازنویسی کنید


کپی کردن یک مشکل جدی بین وب سایت ها است و از نظر گوگل یک مشکل جدی تر در هنگام رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو است، تصور کنید چه فاجعه ای رخ می دهد اگر حداقل 10 وب سایت از یک متن استفاده کنند و هیچ بازنویسی در متن انجام نشود. تبدیل شود.

امروزه گوگل با وب سایت هایی که محتوا را از منابع دیگر کپی می کنند با به روز رسانی مداوم الگوریتم های خود تعامل دارد.

بازنویسی متن زمانی که متنی را که از سایت دیگری ارسال می کنید و از آن در وب سایت خود استفاده می کنید یک اقدام مهم است، این کار با بازنویسی متن بدون تغییر معنای آن انجام می شود.

ابزار پارافرزیس

ابزار ترجمه متن 100% رایگان است، بنابراین هنگام سئو می توانید از خاص بودن متن مطمئن شوید.

به یاد داشته باشید که کپی نکردن حتی یک خط متن در سئو بسیار مهم است

چرا باید از ابزار مقاله نویسی آنلاین استفاده کنید؟

گاهی اوقات لازم است یک جمله را به روش دیگری بیان کنید اما معنای اصلی جمله را حفظ کنید. علاوه بر این، شما قصد ندارید کل جمله را کپی کنید. اگر به دنبال راهی برای تغییر یک جمله به گونه ای هستید که معنی و مفهوم اصلی را حفظ کند، اما متن قبلی را نه و آن را کپی نکرده اید، می توانید از ابزار بازنویسی متن استفاده کنید. می توانید از ابزار بازنویسی آنلاین متن به راگان برای توسعه و بهبود سئوی وب سایت خود استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که هر محتوا را به صورت رایگان بازنویسی کنید و با تولید خودکار محتوا و متن تازه شده، رتبه سئوی وب سایت خود را افزایش دهید. همچنین می توانید از این ابزار برای پایان نامه ها و مقالات دانشگاهی استفاده کنید.

هنگام بازنویسی یک متن، انتخاب کلمه مهم است!

نتیجه نهایی نوشتن شما باید تا حد امکان برای خواننده شما هوشمندانه و جذاب باشد. پس با صرف زمان و تغییر کلمات و انتخاب کلمات پیشنهادی که بازنویس به صورت هوشمندانه پیش روی شما قرار می دهد، متن نهایی را تکمیل کنید.

چگونه از ابزار ترجمه استفاده کنیم؟

ابتدا متنی را که می خواهید تایپ کنید تایپ یا مکث کنید. سپس دکمه بازنویسی را فشار دهید و کمی صبر کنید تا متن بازنویسی شده در کادر آبی رنگ زیر نمایش داده شود. متن به صورت هوشمند به شما ارائه می شود، کافی است یک بار متن را بخوانید و از لیست کلمات نمایش داده شده، کلماتی را که برای متن مناسب نیستند ویرایش، حذف، جایگزین کنید. در نهایت برای کپی کردن متن کافیست روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا متن خود را دوباره تایپ کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.