آموزش آپدیت واتس اپ در اندروید و آیفون


واتس اپ یکی از بهترین برنامه های پیام رسانی در حال حاضر برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده، همکاران و سایر مخاطبان مشابه است. این اپلیکیشن بسیار محبوب که بیش از یک میلیارد کاربر در سرتاسر جهان دارد، بر روی دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس است و قابلیت هایی مانند پیامک، تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال عکس و فیلم را به همراه دارد. هنگام استفاده از این برنامه، بسیار مهم است که همیشه واتس اپ را به روز کنید، زیرا به این ترتیب نه تنها امن ترین و پایدارترین نسخه را اجرا می کنید، بلکه می توانید هر از چند گاهی منتظر اضافه شدن ویژگی های جدید باشید.

اگرچه ممکن است گوشی شما به صورت خودکار پیکربندی شود تا آخرین به روز رسانی های موجود برای برنامه های مختلف را دریافت کند، اما ما فرض می کنیم که این مورد در مورد WhatsApp صادق نیست یا تصمیم گرفته اید که این گزینه خودکار را نادیده بگیرید و واتس اپ را به صورت دستی به روز کنید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا دریابید که چگونه می توانید آخرین به روزرسانی های واتس اپ را در دو پلتفرم اصلی موبایل دریافت کنید.  دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم . ناگفته نماند که این مقاله تنها به نحوه به روز رسانی واتس اپ می پردازد، اما اگر می خواهید نحوه استفاده از اپلیکیشن را از ابتدا یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم مقاله کامل آموزش واتس اپ را در مجله فرادرس مشاهده کنید.

آپدیت واتس اپ را روی آیفون و اندروید نصب کنید

واتس‌اپ در وب‌سایت رسمی خود همیشه توصیه می‌کند که کاربران نه تنها برای دریافت جدیدترین ویژگی‌ها، بلکه برای حل مشکلات و نقص‌ها، به آخرین نسخه برنامه سوئیچ کنند. بسته به تلفن همراه شما (یعنی آیفون یا تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل گوگل)، واتس اپ را می توان به راحتی از اپ استور اپل یا گوگل پلی استور دانلود کرد.

اگر گزینه به روز رسانی اپلیکیشن ها از این فروشگاه ها فعال باشد، آپدیت های واتس اپ به صورت خودکار دانلود و بر روی گوشی شما نصب می شود. اما اگر این گزینه را غیرفعال کرده اید، می توانید واتس اپ را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود با مراحل زیر آپدیت کنید.

واتس اپ را در آیفون به روز کنید

1. App Store را در آیفون خود باز کنید و WhatsApp را در نوار جستجو جستجو کنید.

2. در صفحه بعد روی گزینه Update که درست در کنار کلمه WhatsApp Messenger قرار دارد ضربه بزنید.

توجه: این گزینه در دسترس نیست مگر اینکه آپدیت جدیدی برای واتس اپ منتشر شده باشد و شما آن را دریافت نکرده باشید.

واتس اپ را در تلفن های همراه اندروید به روز کنید

1. برنامه Google Play Store را در تلفن یا تبلت اندرویدی خود باز کنید.

2. روی آیکون منو که به صورت سه خط افقی است و در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

3. از منوی ظاهر شده به گزینه My apps & games بروید.

آپدیت واتس اپ

4. در صفحه «برنامه‌ها و بازی‌های من»، روی دکمه «به‌روزرسانی» زیر عبارت WhatsApp Messenger کلیک کنید.

به روز رسانی واتس اپ

توجه: فقط در صورتی دکمه به‌روزرسانی را پیدا خواهید کرد که به‌روزرسانی جدید برنامه منتشر شده باشد و آن را دانلود نکرده باشید.

بدون ورود به فروشگاه Google Play به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید

شاید با مشکلی در فروشگاه Google Play مواجه شده باشید که به دلایلی به شما اجازه نمی‌دهد به‌روزرسانی‌های WhatsApp را دریافت کنید یا نمی‌توانید از فروشگاه استفاده کنید. در چنین مواقعی می توانید آپدیت واتس اپ را به صورت داخلی نصب کنید و برای این کار باید فایل نصب اپلیکیشن را که با فرمت APK دانلود شده است دانلود کنید.

قبل از توضیح فرآیند، اگر این اولین باری است که به صورت دستی یک فایل APK را نصب می کنید، توصیه می کنیم از داده های WhatsApp خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این فرآیند منجر به از دست رفتن اطلاعات شما نمی شود، اما همیشه بهتر است اقدامات احتیاطی را انجام دهید. مراحل نصب WhatsApp بدون نیاز به گوگل پلی استور و فایل APK به شرح زیر است:

1. در هر مرورگر گوشی هوشمند خود به وب سایت APK Mirror (+) بروید و WhatsApp را جستجو کنید.

2. در لیستی که ظاهر می شود، آخرین نسخه واتس اپ را انتخاب کنید (موارد بیشتری وجود دارد). اگر می خواهید نسخه آزمایشی (بتا) واتس اپ را نصب کنید و از برخی ویژگی ها زودتر از بقیه بهره مند شوید، می توانید این کار را انجام دهید.

3. هنگامی که نسخه مورد نظر خود را انتخاب کردید، صفحه دانلود از شما می پرسد که آیا از پردازنده ARM، ARM64 یا x86 استفاده می کنید. این عبارات در نگاه اول بسیار ترسناک و فنی به نظر می رسند، اما در واقع به معماری پردازنده گوشی هوشمند شما اشاره دارند. رایج ترین معماری گوشی های هوشمند مدرن ARM است. اما اگر این گزینه کار نمی کند و نمی توانید فایل را نصب کنید، باید نسخه x86 را نیز انتخاب کنید.

4. پس از دانلود فایل APK، مراحل نصب را ادامه دهید. اگر نمی توانید فایل را پیدا کنید، همه دانلودها معمولاً در پوشه Phone Storage > Downloads هستند و می توانید آنها را با استفاده از یک برنامه Explorer پیدا کنید.

5. هنگامی که برای اولین بار سعی می کنید یک فایل APK را به صورت دستی نصب کنید، تلفن همراه شما برای نصب فایل از منابع ناشناخته اجازه می خواهد. روی OK کلیک کنید. گاهی اوقات لازم است این مجوز را به صورت دستی صادر کنید و برای این کار باید به تنظیمات تلفن همراه، سپس تنظیمات اضافی، سپس More و در نهایت گزینه های توسعه دهنده بروید. در اینجا گزینه ای با عنوان نصب فایل از منبع ناشناس یا مشابه پیدا خواهید کرد و باید آن را فعال کنید. برای حل مشکلات دانلود برنامه اندروید با ما در ارتباط باشید.


به این روش ساده، می‌توانید به‌روزرسانی واتس‌اپ را به‌صورت دستی و بدون استفاده از فروشگاه Google Play نصب کنید. نیازی به گفتن نیست که اکوسیستم بسیار بسته و محدودیت های سیستم عامل iOS اپل، انجام کاری مشابه و ساده را در آیفون ها غیرممکن می کند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.