چگونه می توان All-in-One ایسوس را فروخت؟


روشن نشدن All-in-One ایسوس مشکلی است که با توجه به طراحی دستگاه غیرعادی به نظر نمی رسد. کامپیوترهای چند منظوره تنها یک صفحه نمایش دارند که تمامی قطعات و تجهیزات مهم و مهم سیستم در آن قرار دارند. این مشکل باعث شد که ساختار دستگاه نسبت به محصولی مانند کامپیوتر شخصی متفاوت باشد و مشکلات بیشتری داشته باشد.

پردازنده، مادربرد، کارت گرافیک و غیره ترکیب چنین اجزایی در یک نمایشگر، احتمال گرم شدن بیش از حد و از کار افتادن این قطعات را افزایش می دهد. یکی از مشکلات رایج این محصول که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند عدم اتصال است. این بدان معنی است که AIO با وجود داشتن یک اتصال خوب روشن نمی شود.

به طور کلی می توان گفت این مشکل دلایل زیادی دارد. اگر این موارد را بدانید به راحتی می توانید مشکل را حل کرده و تعمیرات لازم را انجام دهید. اگر رایانه چندوظیفه ای شما روشن نمی شود، با تیم تعمیر All-in-One ایسوس تماس بگیرید تا علت مشکل را بررسی کنند.

همچنین راهکارهای عملی برای رفع مشکل کار نکردن آل این وان ایسوس ارائه می دهیم و در صورت نیاز قطعات آسیب دیده را در نمایندگی مجاز ایسوس تعمیر و تعویض می کنیم.

دلایل روشن نشدن All-in-One ایسوس

خطا در اتصال و کابل

به عنوان یک قانون کلی برای همه دستگاه‌های الکترونیکی، وقتی ایسوس شما (یا هر برند دیگری) اصلاً کار نمی‌کند، ابتدا اتصالات و کابل‌ها را بررسی کنید. دلیل این توصیه این است که در بیشتر موارد دستگاه به دلیل خطا یا قطعی روشن نمی شود. به دلایلی ممکن است یک کابل قطع یا اتصال کوتاه شده باشد. در این مرحله، همه چیز شما کار نمی کند و شما نگران هستید. اگر مطمئن هستید که بند ناف سالم است، به سراغ عوامل دیگر بروید.

مشکلات هارد دیسک

ممکن است کمی غیرعادی به نظر برسد، اما یکی از دلایلی که چرا All-in-One ایسوس شما روشن نمی شود، هارد دیسک معیوب است. برای اطلاع از وضعیت هارد دیسک، قبل از انجام هر کاری اتصال بین هارد و منبع تغذیه را بررسی کنید. با این کار مشخص می شود که آیا مشکل از مادربرد است یا بایوس و سایر قطعات.

اگر مشکل از هارد دیسک است، اولین راه حل تعویض و نصب مجدد ویندوز است. البته گاهی اوقات هارد به شدت آسیب می بیند که در این صورت باید قطعه را با روش خاصی تعمیر یا تعویض کرد. از آنجایی که هارد دیسک تمام اطلاعات سیستم را ذخیره می کند، توصیه می کنیم برای تعمیر یا تعویض هارد دیسک از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

تابلو برق

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن کنگره هوآشو به دلیل قطع برق است. برای بررسی این بخش می توانید به دو روش کار کنید. ابتدا دستگاه را شارژ کنید. اگر سیستم روشن شد، به این معنی است که منبع تغذیه سیستم شما معیوب است و باید تعمیر یا تعویض شود.

در مرحله دوم پاور AIO را روی کامپیوتر دیگری تست خواهید کرد. اگر این قسمت خوب باشد، فرآیند دوم اجرا می شود. در غیر این صورت ممکن است آل این وان شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

خطای کارت گرافیک

اما یکی دیگر از دلایل اصلی روشن نشدن All-in-One ایسوس، خرابی کارت گرافیک All-in-One ایسوس است. همانطور که می دانید کارت گرافیک وظیفه پردازش تمامی داده های ویدئویی ورودی به دستگاه را بر عهده دارد و کوچکترین خطا در این قسمت می تواند مشکلات بزرگی را در عملکرد محصول ایجاد کند.

شنیدن صدای بلند و به دنبال آن دو یا سه بوق کوتاه از Asus AIO به این معنی است که کارت گرافیک دستگاه معیوب است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. باید بدانید که خرابی کارت گرافیک به مرور زمان ممکن است آل این وان ایسوس را فعال نکند و مشکلات جدی تری ایجاد کند.

چگونه مشکل روشن نشدن All-in-One ایسوس را برطرف کنیم؟ برای خرید آل این وان با دیجی چه تماس بگیرید.


نحوه رفع مشکل روشن نشدن Asus All-in-One بستگی به علت یا دلایل مشکل دارد. در صورت وجود مشکل در اتصال، با تعویض این قطعات می توان مشکل را حل کرد. گاهی اوقات پورت ها آسیب می بینند یا کابل ها به درستی وصل نمی شوند. در این صورت رفع این ایرادات دستگاه چند منظوره را به حالت عادی برمی گرداند.

اقداماتی مانند تعمیر و تعویض منبع تغذیه، تعمیر کارت گرافیک، تعمیر یا تعویض مادربرد، تعویض تراشه گرافیکی All-in-One ایسوس و غیره. آنها همچنین در حل مشکل روشن نشدن AIO موثر هستند. البته این مشکل گاهی اوقات به دلیل عدم اتصال دستگاه به برق رخ می دهد که در این صورت همگی مربوط به یک غفلت کوچک است و آل این وان ایسوس نیازی به تعمیر نخواهد داشت.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.