آيا مشاوره كنكور وجود دارد؟



مشاوره پذيرش بخشي از فرآيند پيچيده اما ويژه مطالعه در كنكور است. همانطور كه در مصاحبه‌ها در پست‌هاي برتر ديده‌ايد، برنامه‌ريزي به بخشي ضروري از اين روزهاي آزمايش عشق تبديل شده است. در مورد كنكور و وضعيت آمادگي آن صحبت كنيم. از روزي كه هر دانش آموزي به فكر ثبت نام در كلاس هاي كنكور، يافتن بهترين مدرسان كنكور آنلاين و خريد بهترين مطالب كنكور است.

هر سفر و تغيير بزرگي با اولين قدم شروع مي شود و مي دانيد كه مشاوره كنكور اولين قدم براي سال كنكور است.

داشتن نگرش منفي نسبت به مشاوران و روانشناسان در جوامع فرهنگي مانند ايران بسيار رايج است و شايد تفاوت افراد موفق و موفق در رويكرد محافظه كارانه به تشخيص و اقدام واقعي با كمك راهنمايي، در زندگي شخصي و شخصي باشد. زندگي آموزش زندگي شايد اگر مردم دقيقاً مي دانستند كه يك مشاور چگونه بايد بر پيشرفت آنها تأثير بگذارد، در مواجهه با كمك گرفتن از يك مشاور برنامه ريزي كنكور، اين سد ناآگاهي را كنار بگذارند.

در اين مقاله سعي بر اين است كه كار مشاور در كنكور را توضيح دهيم و با نگاهي به فعاليت هاي تخصصي مشاوران، شبهات رايج در مورد مشاوران و جوامع روانشناسي را از بين ببريم. مشاوره تحصيلي به همان اندازه شهودي است، بنابراين مي توانيد از يك تست شخصيت براي شناخت بهتر خود استفاده كنيد و قبل از كمك گرفتن از يك مشاور در روزهاي كنكور، قدم آگاهانه تري برداريد.

راهنماي پذيرش چه كمكي به ما مي كند؟

فرض كنيد در درياي طوفاني گرفتار شده ايد و مقصد شما جزيره اي است در فاصله 365 كيلومتري از جايي كه امروز هستيد. چگونه بدون راهنماي GPS راه خود را پيدا خواهيد كرد؟ اگر تصور كنيم كه هدف در مقابل ما قرار دارد و سطح صاف به ما اجازه مي دهد جزيره را از فاصله دور ببينيم. اما شما مي خواهيد در شب چه كار كنيد؟ ممكن است در تاريكي يا هنگام خواب راه خود را از جاده اصلي گم كنيد و روزها طول مي كشد تا دوباره به مسير خود برگرديد.

فرض كنيد باور داريد كه با آزمون و خطا پس از چند سال به مقصد خواهيد رسيد، اما اگر حتي نمي دانيد چگونه موتور قايق را روشن كنيد يا چگونه از بادبان ها براي رسيدن به سرعت بيشتر استفاده كنيد، حتي اگر بتوانيد جزيره از دور كمكي هم نخواهد كرد. چون جلو نمي روي و هرگز بدون شكست به مقصد نمي رسي.

مشاور كنكور مانند چراغ قوه يا دستگاه جي پي اس است كه به شما كمك مي كند در مسير درست حركت كنيد. بادبان ها، موتورها، بادبان ها، سكان و ... همه ابزارهايي هستند كه به شما كمك مي كنند به هدف خود نزديك شويد. فرض كنيد كه Konkor Advisor يكي از اين دستگاه‌هاي ردياب است كه مي‌تواند به شما بگويد دماي روز بعد چقدر خواهد بود و كجا مي‌توانيد حركت كنيد تا كمترين مسافت را طي كنيد و همچنين زمان تخميني ورود خود را به شما بگويد.

بهترين Konkor Advisor كاري است كه نرم افزار جهت ياب و كنترل ترافيك انجام مي دهد. با اين حال، بسته به كيفيت توصيه هاي ارائه شده، توصيه هاي علمي كنكور مي تواند از يك دستگاه ناوبري جهاني قدرتمند و كاملاً كارآمد تا يك فانوس دريايي با پرتوي نور در فاصله معيني از دريا باشد.

بهترين تيم مشاوره كنكور چگونه به ما كمك مي كند؟

بياييد با يك فرضيه شروع كنيم. فرض كنيم برنامه ريزي كنكور تجربي براي ما در سال 1518 در كنكور تجربي سال 1401 انجام شد. كشتي در حال حركت در كنكور -دريا، جزيره اي با آب و هواي مطلوب كه بايد ظرف يك سال به مقصد برسد. براي تحصيل در رشته پزشكي در دانشگاه تهران.

اين مشاور احتمالا اكنون دانشجوي پزشكي يا دندانپزشكي در يكي از برترين دانشگاه هاي ايران است، يعني يك بار اين مسير را طي كرده و احتمالاً توانسته مسير را به خوبي شناسايي كند. اما يك مشكل كوچك در اين وسط وجود دارد و آن تفاوت كشتي من با بالاترين سطح آزمون سال گذشته است كه اكنون نشان دهنده مسير درست موفقيت براي من است. معني آن چيست

اين بدان معناست كه شايد آقاي ايكس كه اكنون مشاور كنكور و دانشجوي پزشكي است، آنقدر به رياضيات و زيست شناسي علاقه مند بود كه اگرچه در دبيرستان رشته آزمايشي را انتخاب كرد، اما يكي از قوي ترين دانش آموزان در رشته رياضي و فيزيك است. . . در ضمن من به عنوان يك قايق كوچك و يك آماتور در درياي بادخيز كنكور از درس رياضي متنفرم و فكر مي كنم هرگز نتوانم آن را صد در صد ياد بگيرم! بنابراين موتور قايق ما با موتور قايق او متفاوت است و طبيعتا نحوه كار آن نيز متفاوت خواهد بود.

بنابراين نمي توانم اين مشاور ارشد كنكور را وسيله اي نابغه براي كنترل موقعيت هاي احتمالي و راهنمايي 100 درصدي براي بحران هاي سال كنكور خود بدانم.چرا؟چون اين دوست موفق مي تواند بگويد.مسيري را كه براي من طي كرده و از من خواسته است. مثل او باش ما مي توانيم شخصيت ها و توانايي هاي بسيار متفاوتي داشته باشيم و نياز به برنامه ريزي ويژه متناسب با توانايي هاي خود داشته باشيم.

نمره بالا در كنكور مي تواند راهنماي خوبي باشد و چراغ راه دوري براي تعيين مسير و انگيزه رسيدن به آن باشد، اما كافي است از نزديكترين مسير، ابزارهاي ويژه براي ما و پيش بيني آگاهي داشته باشيد. از رويداد. در اين مشاور كنكور نديدم. .

لينك منبع: https://pourdastmalchi.net/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.