دينام با لامپ پنتا ولوو



ديزل ژنراتورها از ديرباز عمدتاً در بسياري از صنايع براي كاربردهاي مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. چه براي ساخت و ساز، معدن، بازيابي بلاياي طبيعي، پايگاه هاي بيمارستاني و فرودگاه ها براي مواقع اضطراري، دلايل زيادي براي اعتماد به ژنراتورهاي ديزل وجود دارد.



ديزل تك موتور;

يكي از مزاياي استفاده از ديزل ژنراتور اين است كه سوخت ديزل كارآمدتر است. زيرا كمتر از نيمي از سوخت را نسبت به بنزين مي سوزاند و سوخت ديزل ژنراتور ايمن تر است زيرا كمتر قابل اشتعال است. ديزل ژنراتورها به خوبي ساخته شده اند و به اندازه كافي قدرتمند هستند كه براي انواع كارها و نيازها قابل اعتماد هستند.

گازوئيل قابل اشتعال ترين سوخت است و كنترل آن راحت تر از بنزين در مواقع اضطراري يا فاجعه است. موتور ديزل ژنراتور با سوزاندن سوخت از طريق فشرده سازي كار مي كند. سوخت وجود دارد، يعني گازوئيل و هوا به طور مستقل از يكديگر وارد موتور مي شوند. همچنين داراي فشرده سازي هوا است كه باعث مي شود موتور كارآمدتر سوخت باشد.



كاركرد ديزل ژنراتور

مكانيزم ديزل ژنراتور با روغن با روش فشرده سازي كار مي كند. سوخت يعني گازوئيل و هوا به طور مستقل وارد موتور مي شوند. و فشرده سازي هوا وجود دارد كه باعث مي شود موتور با سوخت كمتر كارآمدتر كار كند. سال‌ها پيش، ديزل ژنراتورها به داشتن صداي بلند معروف بودند. با اين حال، با نوآوري هاي تكنولوژيكي، اكثر ديزل ژنراتورها اكنون آنقدر بي صدا نيستند كه بدون مشكل كار كنند. براي كساني كه براي كارهاي سنگين به نيروي اضافي نياز دارند، سرمايه گذاري در ديزل ژنراتور عالي است.

موتورهاي ديزل ژنراتور به گونه اي طراحي شده اند كه براي مدت زمان طولاني تحت بار كار كنند و در واقع عملكرد بهتري در هنگام كاركرد بيشتر در مقايسه با بارهاي سبك دارند. اكنون با ظهور سوخت هاي زيستي، ژنراتورها به شما اين امكان را مي دهند كه از چندين سوخت در يك ژنراتور استفاده كنيد. آنها همچنين به عنوان ژنراتورهاي دوگانه سوز شناخته مي شوند، آنها يك راه حل عالي در مواقع بحران هستند. اين تضمين مي كند كه هميشه يك منبع تغذيه پشتيبان براي مواقع اضطراري داريد. پيكربندي‌هاي معمولي بهترين ژنراتورهاي پروپان و گاز را در اختيار شما قرار مي‌دهند و به شما امكان مي‌دهند به راحتي بين اين دو جابجا شويد. اين ژنراتور دوگانه سوز دو گزينه را در اختيار كاربران قرار مي دهد: مزاياي سوخت پاك پروپان يا يك ژنراتور قابل حمل مستقل براي كاربردهاي معمولي بنزين.



ديزل ژنراتور ولوو

اين پنج نكته ساده را دنبال كنيد تا ژنراتور ولوو ديزل خود را در بهترين حالت نگه داريد:

• بهترين داروي پيشگيرانه براي ديزل ژنراتور Volvo Penta پيروي از اطلاعات دفترچه راهنماي مالك در مورد تعمير و نگهداري دوره اي موتور است.

• اگر ژنراتور شما در محيط گرم يا گرد و غبار كار مي كند، به نحوه عملكرد آن در محيط هاي نامطلوب توجه ويژه اي داشته باشيد.

• رعايت زمان تعمير و كاركرد ديزل ژنراتور ولوو را فراموش نكنيد.

• هنگام سرويس، تعمير يا تعويض تجهيزات و سيستم هاي كنترل آلودگي، بايد بهترين كارشناسان تعمير ژنراتور را انتخاب كنيد.

• هر كاري كه مي خواهيد انجام دهيد، هميشه براي مشاوره با يك فروشنده قابل اعتماد يا تكنسين واجد شرايط تماس بگيريد.

هر كدام از ژنراتورهاي سوخت را كه انتخاب مي كنيد، به خاطر داشته باشيد كه از يك برنامه زمان بندي تعمير و نگهداري پيروي كنيد تا دستگاه كار كند. هرگز اجازه ندهيد شكست پايه و اساس شما را خراب كند.



ديزل ژنراتور Batwin

ديزل ژنراتورها سوخت كمتري مصرف مي كنند زيرا ديزل ژنراتورهايي مانند ديزل ژنراتور Badwin بيشتر براي مصارف صنعتي استفاده مي شوند. به دليل دوم، آنها بسيار دوستدار محيط زيست هستند. در مقايسه با ژنراتورهاي گازي، استفاده از ديزل ژنراتورها آسانتر است. علاوه بر اين، ژنراتورهاي ديزلي Badwin نياز به تعمير و نگهداري كمتري دارند و خطر اشتعال كمتري نسبت به گاز دارند. هنگامي كه يك كسب و كار نياز فوري به برق پشتيبان دارد، ديزل ژنراتور انتخاب ارجح است. يك شركت از طريق خدمات يا محصولاتي كه ارائه مي دهد با مصرف كنندگان ارتباط برقرار مي كند. با اين حال، از دست دادن قدرت مي‌تواند از نظر مالي ويرانگر باشد و منجر به زيان‌هاي بي‌شمار شود.http://aftabir.com/reportages/view/4438/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7

ديزل ژنراتورها راه حل مناسبي براي نيازهاي انرژي توليدكنندگان هستند و به آنها اجازه مي دهد خطوط توليد را در طي فرآيندهاي حياتي تامين كنند. اين ژنراتورها مانند نوع ديزل ژنراتور Badwin نيز برق پشتيبان ايمن و كافي را براي بيمارستان ها و كلينيك ها تامين مي كنند. براي تجهيزات بزرگ انتقال داده مانند سرورها در بانك ها و موسسات مالي، ظرفيت خنك كننده قابل توجهي را نيز فراهم مي كند. ژنراتورهاي خورشيدي Badwin همچنين براي استفاده صنعتي در زمان قطع يا كمبود برق ايده آل هستند. توجه به اين نكته ضروري است كه براي كارايي و ايمني بايد از اندازه صحيح (ديزل ژنراتور نو يا دست دوم) استفاده شود. براي اطمينان از استفاده از ديزل ژنراتور ماليكي، بايد پارامترهاي زير را بدانيد:

• KVA و KW انرژي مورد نياز براي انجام عملكردها/فرايندهاي روزانه.


• استفاده حرفه اي: براي راه اندازي و اجرا به چه چيزي نياز داريد؟

تجهيزات اصلي كه يك ژنراتور به آن نياز دارد چيست؟

ديزل ژنراتورهاي Badwin به راحتي در دسترس هستند و نمايندگي هاي زيادي دارند. ديزل ژنراتورهاي Badwin به ويژه پس از بلاياي طبيعي كه بيشترين نياز را دارند مفيد هستند. ديزل ژنراتور جديد يا دست دوم مناسب مي تواند جان انسان ها را نجات دهد يا كيفيت زندگي شما را بهبود بخشد.

بهترین لامپ رشد گیاه برای استفاده در فضاهای داخلی، مخصوصاً برای گیاهانی که نور فراوان نیاز دارند، لامپ‌های LED با طیف نوری کامل و قابل تنظیم هستند. این لامپ‌ها از طیف نوری که گیاهان برای رشد به آن نیاز دارند، بهره می‌برند و قابلیت تنظیم شدت نور و طول موج‌های مختلف را دارند. این لامپ‌ها باعث افزایش بهره‌وری گیاهان در فتوسنتز می‌شوند و با استفاده از آنها می‌توانید گیاهان را در هر مرحله‌ای از رشد بهتر پشتیبانی کنید.

 

لامپ‌های LED علاوه بر کارایی بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، دارای عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های فلورسنت و هالوژن هستند و گرمای کمتری تولید می‌کنند که باعث کاهش خطر آسیب به گیاهان می‌شود. بنابراین، استفاده از لامپ‌های LED با طیف نوری مناسب برای رشد گیاهان بهترین گزینه است که به شما کمک می‌کند تا گیاهانتان را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.