بهترين و مناسب ترين تشك براي ديسك كمر

حتما متوجه شده ايد كه پدربزرگ و مادربزرگ يا والدينتان از تشك هاي فنري تراپي استفاده مي كردند. با ظهور انواع تشك هاي جديد مانند فوم، هيبريد و ... شايد فكر مي كرديد كه تشك هاي فنري به زودي از بين مي روند، اما اينطور نيست. تشك هاي طبي فنري مزايا و معايب خود را دارند و هميشه افرادي خواهند بود كه اين تشك ها را به انواع ديگر ترجيح دهند. در اين مقاله سعي داريم شما را به تشك سلامت فنري نزديك كنيم تا در صورت تمايل به خريد، اطلاعات اوليه اي در مورد آن به دست آوريد.


تشك طبي فنري چيست؟
به زبان ساده تشك طبي فنري به تشكي گفته مي شود كه داراي فنر باشد و به فنرهاي تشك كلاف آن مي گويند. لايه رويي تشك لايه راحتي و لايه زيرين لايه پشتيبان يا هسته است.


نوع منبع آب مورد استفاده در منابع آبي ضد باكتري
در تشك هاي طبي فنري از فنرهاي مختلفي استفاده مي شود كه هر كدام كاربرد خاص خود را دارند.
فنرهاي پيوسته در رديف هاي مختلف فنر كوسن از يك سيم بلند تشكيل شده است.
Bonnell Springs رايج ترين و قديمي ترين است. اين چشمه‌ها از صندلي‌هاي كالسكه اسبي قرن نوزدهم اقتباس شده‌اند و امروزه هنوز در تشك‌هاي سايز متوسط ​​استفاده مي‌شوند.
فنرهاي Bonnell ساعت شني از جنس استيل ضد زنگ با رويه گرد
فنرهاي جبراني نيز به شكل ساعت شني هستند، اما سيم پيچ هاي بالا و پايين آنها صاف است. اين قطعات مسطح در طول مونتاژ به هم متصل مي شوند و به ساختار كلي كمك مي كنند تا با شكل بدنه مطابقت داشته باشد.
فنرهاي مارشال كه معمولاً به عنوان فنرهاي جيبي شناخته مي شوند، سيم پيچ هاي استوانه اي هستند كه داراي گيج ها يا لايه هاي نازكي هستند كه در جيب هاي جداگانه قرار مي گيرند. اين فنرها متصل نيستند و به طور مستقل كار مي كنند، يعني وزن يك فنر روي بقيه تاثير نمي گذارد.


مزاياي تشك هاي فنري طبي
مزاياي تخت طبي فنري
تشك فنري طبي به لطف ساختاري كه وزن بدن را در هنگام خواب متعادل مي كند، پشتيباني عالي را فراهم مي كند. علاوه بر اين، اين تشك ها براي اطمينان از حداكثر گردش هوا در شرايط سخت طراحي شده اند.


انتخاب تشك فنري طبي مزاياي زيادي دارد كه در زير به آنها اشاره مي كنيم:
گردش هوا خوب
تشك طبي فنري باعث گردش هوا در بدن مي شود تا هنگام خواب احساس گرما نكنيد.


ماندگاري بهتر
دوام يك عامل مهم در انتخاب تشك است. طول عمر تشك هاي فنري بين 8 تا 10 سال است در حالي كه تشك هاي مموري فوم تنها 3 تا 4 سال عمر مي كنند.
در برابر باكتري ها مقاوم است
مطمئن شويد كه تشك فنري طبي حاوي باكتري نباشد.


حمايت فيزيكي عالي
تشك فنري ارتوپدي در مقايسه با تشك هاي ديگر سفت تر است. آنها مي توانند تقريباً هر نوع بدني را پشتيباني كنند. به عنوان مثال، اگر شما و همسرتان تفاوت زيادي در اندازه بدن داريد، يك تشك فنري سطح مناسبي از راحتي را براي يك خواب خوب فراهم مي كند.


هزينه
هزينه يكي از عوامل مهم در خريد تشك فنري طبي است. اين مدل ها مقرون به صرفه ترين نوع تشك طبي موجود در بازار هستند.


شهرت
در طول سال ها، محبوبيت تشك هاي فنري طبي از هر نوع تشك ديگري پيشي گرفته است.


قدرت و راحتي
سطح سفتي اكثر تشك هاي فنري طبي استاندارد است. به لطف فنرهاي بسته شده جداگانه، سطح راحتي اين تشك ها افزايش يافته است.


افت فشار
فنر در تشك فنري طبي كل بدن را پشتيباني مي كند. در نتيجه، قسمت هاي جداگانه بدن شما مانند شانه ها و باسن شما مجبور نيستند فشار خواب را تحمل كنند. به همين دليل تشك هاي فنري طبي بهترين انتخاب براي بيماران ارتوپدي با مشكلات لگن و شانه است.


قيمت تشك طبي فنري
قيمت تشك طبي فنر
تشك هاي فنري طبي از جمله تشك هاي برجسته موجود در بازار هستند كه همواره به دليل كيفيت و طول عمر بالا مورد توجه بسياري از مشتريان قرار مي گيرند. قيمت تشك فنر طبي بسته به سايز، نوع فنر، نوع روكش و ... متغير است.
اين تشك به سايزهاي كودك، نوجوان، يك نفره و دو نفره تقسيم مي شود و قيمت آن بر اساس دسته بندي متفاوت است. تشك هاي فنري طبي به دو دسته تشك فنري تكي و تشك فنري چسبيده تقسيم مي شوند و قيمت هر مدل متفاوت است.


تشك طبي فنري بخريد
هنگام خريد تشك فنري طبي، به دنبال تشكي متناسب با تخت و سفت باشيد. خواب خوب شبانه براي سلامت جسمي و روحي مهم است و استفاده از تشك داخلي با كيفيت ضروري است. سفتي يك نكته مهم است زيرا انواع مختلف تشك هاي فنر داخلي براي افرادي كه دوست دارند روي شكم بخوابند و كساني كه ترجيح مي دهند به پهلو بخوابند ايده آل هستند.
اگر در مناطق گرمسيري زندگي مي كنيد، خريد اين تشك بهترين انتخاب است زيرا گرما را در خود نگه نمي دارد.
هنگام خريد به اندازه تخت، نوع گوشه هاي گرد يا مربعي و يا رنگ تشك دقت كنيد. ضخامت تشك طبي فنر نيز بسيار مهم است
پس حتما با توجه به نياز و ترجيحات خود يك تشك فنري طبي خريداري كنيد تا بتوانيد خوابي با كيفيت را تجربه كنيد و از شبي آرام لذت ببريد.


چگونه تشك طبي فنري خود را بخريم؟ بهترين و مناسب ترين تشك براي ديسك كمر
روش هاي مختلفي براي خريد تشك فنري طبي وجود دارد. ابتدا مي توانيد با مراجعه حضوري به فروشگاه ها و نمايندگي هاي فروش خريد خود را انجام دهيد. در صورت عدم امكان خريد حضوري مي توانيد با متخصصين فروش تشك به صورت تلفني يا اينترنتي مشورت كرده و تشك مناسب را انتخاب كرده و با پرداخت آنلاين سفارش دهيد و تشك خود را درب منزل تحويل بگيريد.


اخرين حرف
تشك هاي طبي انعطاف پذير علاوه بر تسكين درد و جلوگيري از درد كمر و گردن، واژگوني را به حداقل مي رساند، به اين معني كه اگر فرد كناري شما حركت كند، بدن شما حركت او را احساس نمي كند زيرا وزن خود را به طور مساوي روي تشك تقسيم مي كند. و تركيبي از خواص سفت و كشسان، خواب خوب شبانه را تضمين مي كند. بنابراين اگر قصد خريد يك تشك راحت و مقرون به صرفه را داريد، خريد تشك فنري طبي پيشنهاد مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.