پمپ كارواش - پمپ كارواش برتوليني

يكي ديگر از اين لوازم، لنس زيرشويي مي باشد كه با طراحي فوق العاده حرفه اي، سهولت زيرشويي را به دنبال دارد. بعضي از تجهيزات كارواش در سهولت عمليات و سرعت بخشي به فرآيند شستشو تاثير گذارند و بعضي ديگر، با ارائه خدماتي جديد، به مشتري و صاحب مجموعه سود مي رسانند. لوازم جانبي كارواش، تجهيزاتي هستند كه به منظور افزايش كيفيت عمليات شستشو و سرعت بخشي به آن در كارواش هاي دستي قابل استفاده هستند. اين تجهيزات شامل تجهيزات واترجت جهت پاشش آب، برس هاي مخصوص مراكز اتوماتيك شستشوي خودرو، سيستم مكانيزه شستشو، سيستم هاي زير شويي مكانيزه، دستگاه شستشوي كفي و ساير لوازم جانبي مي باشند. يك كارواش مي تواند از لوازم جانبي زيادي استفاده كند و موجب بهبود عملكرد و افزايش رضايتمندي مشتريان شود. صاحبان مراكز شستشوي ماشين نيز از اين قاعده مستثني نبوده و به منظور ارائه خدمات بيشتر، افزايش كيفيت تجهيزات و در نتيجه بهبود نتيجه نهايي عمليات شستشو، از تجهيزات كارواش مختلفي بهره مي برند. محل استفاده از اين تجهيزات نيز مي تواند در كارواش دستي، اتوماتيك يا بصورت مشترك براي هر دو كارواش باشد.

البته قابل ذكر است كه براي توليدات خود از كارخانه و تكنولوژي آكوا گاردن استفاده مي كند. البته موارد بسيار زياد ديگري هم هستند كه به عنوان لوازم كارواش صنعتي از آنها استفاده مي شود و ما در ادامه مهمترين آنها را خدمت شما توضيح خواهيم داد. مدل هايي از اين تجهيزات كارواش داراي دو خروجي بوده و معمولا براي پاشش آب و فوم در كنار هم استفاده مي گردد. شوينده فشار قوي يا كارواش صنعتي دستگاهي است كه آب را با فشار بسيار زيار پاشش مي كند و به علت فشار بالايي كه دارد ، جرم و كثيفي ها را به راحتي از بين برده و پاك مي كند. در كارواش هاي با فضاي محدود ميتوان از اين تجهيز كارواش استفاده كرد تا بتوان بدون در هم پيچيدن شيلنگ ها و بدون وارد شدن صدمه در اثر برخورد شيلنگ به بدنه خودرو يك شستشوي باكيفيت ارائه داد. كاربر به كمك اين تجهيز كارواش مي تواند بدون مشكل و به راحتي با شيلنگ به اطراف خودرو حركت كند. يك گان حرفه اي و با كيفيت بايد داراي ويژگي هاي ديگري مثل جنس فولاد ضد زنگ و راحتي كاربري به منظور عدم نياز براي اعمال نيرو از طرف كاربر باشد.

تحمل فشار بالا و عبور آب با دبي مورد نظر از ويژگي هاي ديگر يك گان مناسب است. مصرف كنندگان حرفه ايي در كارواش ها از شلنگ هاي دولا سيم با قطر ۳/۸۸ اينچي استفاده مي كنند زيرا اين شلنگ ها مخصوص فشار آب بالا هستند و آب را با فشار بيشتري خارج ميكنند در نتيجه جسم مورد نظر در زمان كمتري تميز ميشود. كارواش صنعتي يكي از تجهيزات شستشو است كه با پاشش آب به روي سطوح، آلايندگي و كثيفي را از بين ميبرد. بعضي از تجهيزات كارواش يعني تجهيزات واترجت و لوازم جانبي، تنها در مراكز دستي شستشوي خودرو قابل استفاده اند. در مدل هاي دستي، نيروي هاي خدماتي بخش عمده اي از عمليات شستشو و خشك كردن خودرو را انجام مي دهند و تنها عمليات پاشش آب و فوم بوسيله تجهيزات فشار قوي يا واترجت انجام مي شود. تجهيزات واترجت به دسته اي از تجهيزات كارواش گفته مي شود كه براي استفاده در فرآيند پاشش آب فشار قوي يا تسهيل در فرآيند شستشو در مراكز شستشوي دستي خودرو بكار مي آيند. ساختار مقاوم استيل و تحمل دما و فشار مورد نظر از ويژگي هاي لنس با كيفيت به حساب مي آيند.

در اين مقاله به معرفي ۵ مورد از مفيدترين و پركاربردترين لوازم كارواش مي پردازيم. در ادامه به معرفي مختصر بهترين هاي هر برند مي پردازيم. به همين دليل شركت هاي معتبر به طراحي بهترين لوازم كارواش براي اين منظور اقدام نموده اند. به همين دليل در كنار تمام اين تجهيزات كارواش مي توان از بهترين و مناسب ترين مواد شوينده ساخت شركت هاي معتبر استفاده كرد. به همين دليل مي توان از سيستم هاي تصفيه آب R.O استفاده كرد تا آب قبل از وارد شدن به چرخه شستشو تصفيه و فاقد هرگونه املاح گردد. همچنين به منظور صرفه جويي در مصرف آب، شركت هاي داخلي و خارجي بسياري سيستم برگشت آب را ارائه كرده اند، كه مي تواند آب مصرفي را بعد از تصفيه آن دوباره به چرخه شستشو اضافه كند. رطوبت ساز و مه پاش مرغداري مدل M24000 با قابليت توليد رطوبت 99 درصد براي سالن هاي بسته با مساحت 125 متر مربع و مصرف بهينه انرژي از باكيفيت ترين رطوبت ساز هاي توليد ايران مي باشد.

خريد پمپ كارواش - پمپ كارواش برتوليني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.